3.grup,2.gün..ttnet

Cuma sabahı hava sanki yazdan kalmaydı. Sabah 9.00 da bile hava sıcak, deniz süt limandı. Biz fotoğrafçılar için hava harika olsa da, yelken grubu için iyi değildi.Rüzgar yoktu çünkü.Bugünkü ilk turumuz Seyid Bilal Hazretlerinin Türbesinden başladı.Türbeyi ziyaret etmeden,kapıda hikayesini anlattım,ilgiyle dinlediler.Sonra Balatlar Kilisesine, Etnografya Müzesine, Arkeoloji Müzesine, Alladdin Cami’ye gittik.Oradan da Yalı Kahvesine gidip, Cuma namazı kılan arkadaşları bekledik.Sonrada doğruca pikniğe Akliman’a hareket ettik. Izgaralar hazır, masalar düzenlenmişti. Bir arkadaş sanırım et yemediği için kendisine balık yapılmıştı. Balık ise şimdiye kadar o kadar büyüğünü hiç görmediğim mezgitti. O kadar büyüktü ki, aşçısı buzluktan bir tane daha çıkartıp resmini çekmemi sağladı.Norveç mezgitiymiş. Tadı da çok güzelmiş.

Semaverde demlenmiş nefis çaylarımızı içtikten sonra birazda deniz bisikletine binip dolaştık.))Çok zevkliydi.
Oradan Hamsiroz Koyuna ve oradaki mağaralara indik.
İnce Burun’a gittiğimizde, güneş tepemizde tüm ihtişamı ile parlıyordu.Oradan da Sarıkum’a gittik.Ama çok enteresan sahil 1metre genişliğinde sapsarı toz gibi bir şeyle kaplıydı.Ne olduğunu anlayamadık.Dedik ki,eğer şimdi nükleer santral kurulu olsaydı,atık sanırdık.((
Çok sıcak olduğu için güneşin batışını bekleyemedik, ve saat 18.00de Sinop’a döndük. Ama bütün gün dolaştığımız için,birde havanın sıcak oluşundan, akşam üzeri pestilimiz çıkmıştı.Ben doğruca eve geldim.Konservatuara da gidemedim. Erkenden yattım.Ve dolayısıyla sizinle paylaşmadığım günlüğümü ancak şimdi yazıyorum..