Calista Otelde 2. Gün

Merhaba tekrar, Calista Otel’de tatilimizin 2. Gününü anlatmaya devam edeyim. Rahat bir uykudan sonra sabah 8.00 gibi kalktık, hazırlandık ve kahvaltıya indik.Kahvaltıda tahmin ettiğiniz gibi yok yoktu. Diyet ürünlerinden, vegan ürünlere kadar her şey vardı. Biz standart kahvaltı aldık tabağımıza ekstrada kuru meyveler ve değişik ekmek çeşitleri meyveli yoğurtta ekstraydı benim için. Çay servisini garsonlar yapıyor, inanın her masaya bir garson var neredeyse, o kadar çalışan vardı ki çok şaşırdım.

Kahvaltı sonrası biraz yürüyüş yaptık ve deniz tarafında yöre halkından 2 kişinin açtığı gözlemeleri izledik.Yine o tarafta döner ,pide, et çeşitleri yapan yine bedava olan bir başka lokanta keşfettik. Ve yine sahil kesiminde  bir cafe gördük, soğuk sıcak kahveden dondurma ve pastadan , milksheak e kadar her şeyin bedava olduğu başka bit yer gördük.

Sonra da kendimize havuz kenarında bir şezlong ve şemsiye tuttuk. Fakat tam havuza girecekken, çok çocuk olduğunu fark edip havuzun son köşesine gitmeye karar verdik ve 4 gün boyunca hep oradan havuza girdik, kocaman havuzda bazen 3-4 kişi oluyorduk maksimum, sanki villa havuzu gibiydi, sonra yüzerek kalabalık olmayan diğer bölümlere de geçtik, hatta birgün tüm havuzu devamlı yüzerek dolaştık 25 dakikada tamamladık turu.

blankblank

Duş hemen yanımızda, karşımızda kapalı yüzme havuzu, hamam, masaj ve spor salonu vardı, biz açık havayı tercih ettik. Devamlı patenli garsonlar geliyor bir şey ister misiniz diye soruyorlar, Allah’ım canımızda bir şey istemiyor, bir ara soda istedik limonlu, sonra kuruyemiş istedik. Anında patenli garsonlar getiriyorlar istediklerinizi.

Ama bütün gün yüzdük, Sinop’ta yüzmediğimden çok yüzmüşümdür. Öğlen yemeğine gittik bu arada, o kadar çeşit çoktu ki biz deniz ürünlerini seçtik, karides, kalamar gibi. Saat 18.00 de de akşam için hazırlanmaya odamıza çıktık. Saat 19.00 gibi de yemeğe indik.

blank

Bu defa kuzu çevirme vardı, karides, kerevit ve yine yok yoktu. O kadar yemeği, salataları ve tatlıları görünce bizim iştahımız kesildi yine biraz Karides ve kerevit aldık, salata aldık. Yanında şarapla yedik, ama çok zevkli bir yemek olmadı nedense, birkaç tatlı çeşidi aldık, az biraz tattık. Sonra da kendimize hayret ettik neden yiyemedik diye. Sanırım yemeklerin çeşitliliği ve çokluğu iştahımızı kesti.

blankblankblankblankblank blank blank blankblank

Sonra yine havuz başında şarkı söyleyen grubu izledik, oradan tiyatroya gösteri izlemeye gittik meğer Karnaval gecesiymiş, Brezilya daki karnaval geceleri gibi giyinip gösteri yapan animasyoncular ellerinde ufak içki kadehleriyle kapıda karşıladılar müşterileri. Önce gösteri izledik, oradan da canlı performansın yapıldığı yere gittik, burada Rio Karnavalındaymışız gibi dansçıların gösterilerini izledik. Bu arada erkek arkadaşıyla izleyen bir müşteri müziğin ritmine kendini o kadar kaptırdı ki, onun dansı bize daha güzel geldi. Kız yabancıydı, tek başına dans ettiğini gören bir Türk maalesef ona yaklaştı ve onunla dans etmeye başladı fakat ben ve arkadaşım onu rahat bırak bakışı atınca hemen uzaklaştı.

Yine limonlu sodamızı içtik ve saat 24.00 gibi odamıza gidip uyuduk.

1. günde böylece bitti…

Hakkımda Nilgun

blank
Sinop'ta yaşayan, Sinop'lu bir bayanım. Gezmeyi, yüzmeyi, konuşmayı, sosyal aktiviteleri çok severim. İnsanlara yardımcı olmak beni çok mutlu eder.Ve tam bir Sinop Aşığıyım. Bu kadar yeterli mi?)))

İlginizi Çekebilir

Calista Otel’de tatil.1.gün

MERHABA, Pandemi dolayısıyla 1,5 yıldır evde kaldığımız için, bu yaz, bazı fırsatları değerlendirip,2. Kez tatile …