Calista Otel’de tatil.1.gün

MERHABA,

Pandemi dolayısıyla 1,5 yıldır evde kaldığımız için, bu yaz, bazı fırsatları değerlendirip,2. Kez tatile çıktım.

Bu defa eşimle değil, arkadaşımla Antalya Belek’te Calista Otele’e gittik. Ve gerçekten gerçek tatil bu oldu. Telaşsız, stressiz. Sadece otelin içinde kalıp fırsatları değerlendirdik. Zaten her dakika yeme içme ve aktivite olduğu için dışarıya çıkma isteği de duymuyorsunuz.

Sinop’tan aynı gün aktarmalı olarak Antalya’ya gittik.10.30 da buradan uçağımız kalktı, İstanbul’dan da 15.30 da, saat 17.00 gibi de oteldeydik.

Odamızın manzarası da, içi de çok güzeldi. Masada kırmızı bir şarap, fıstık ve 2 elma bizi bekliyordu. Odada da yok yoktu. Ne içmek istersen dolap doluydu, hele banyodaki kutuda yok yoktu. Paralı olsa içmek isterdik belki ,ama inanın hiç canımız bir şey istemedi.

blankblankblankblankblank

Valizlerimizi açıp yerleştikten sonra, ilk iş oteli ve çevresini keşfetmek için dışarı çıktık. Şimdiye dek gördüğüm en büyük havuzu olan oteldi. Otelin çevresini sarıyordu, aynı zamanda ayrı olarak olimpik havuzda vardı. Önünde havuzu olan dubleks villalar da vardı.

blankblankblankblank

Otel çok büyük olduğu için, kalabalık oluşunun farkına varmıyorsunuz.Asansörlerde öyle beklemek,veya başkalarıyla aynı asansörü paylaşmak gibi bir durumda olmadı. Otel bana cruise gemilerini anımsattı. Aradaki fark değişik şehirler görmüyorsunuz, sadece gemide kalıyorsunuz gibiydi.

Akşam yemeğimizi havuz başında yedik. İlk gece gayet güzel sadece levrek ızgara, salata ve şarap tercih ettik, yemek sonrası havuz başında ki 3 bayanın seslendirdiği canlı müziği dinledik. Oradan tiyatroya gidip, animasyon gösterilerini izledik. 1 saat kadar sürdü, o bitti, bu defa büyük sahnedeki canlı müzik izlemeye gittik. Bu arada yine ne yer içersen bedava, ancak soda içebildik.

blankblank

Saat 24.00 gibi de odamıza çıkıp yattık.

(Bu arada hava alanında ve yollarda çift maske takıp kendimizi en üst seviyede koruduk. Otel içinde, resturanlarda maske takılıyordu, aksi halde uyarıyorlardı, ama açık havada maske takan yoktu bizden başka.Biz ve çalışanların hepsi.)