vatoz

5,5 Saat….

Bugün tam 5,5 saat yüzdüm. Sanki diğer günlerin hıncını alıyormuşum gibi hiç denizden çıkmadım.

Sabah saat 10.30 da evden çıktık, arkadaşı aldık ve doğruca Karakum tarafına …..Deniz nasıl süt liman anlatamam.. Yabancı bir yelkenli vardı. Ve çok enteresan plajlar saat 11.00de hiçte kalabalık değildi..Biraz şaşırdık,hayırdır yoksa Sinop boşalmaya mı başladı dedik..))))

En sondaki Karakum’un orada demirledik ve 11.15 gibi bir denize girdik. O giriş.Sadece yemek yemek için çıktık denizden. Uzun yıllar sonra ilk kez bugün paletlerimi götürdüm denize, ayy ne güzel yüzülüyor anlatamam, gözümde gözlük, ayağımda palet,boynumda fotoğraf makinemle tam bir gazeteci gibiydim))))Sanki magazin haberleri yakalamak için paparazilik yapıyordum))))

Sonra, Kılçık(arkadaşın teknesinin adı) geldi, soğuk su verdik ona,azıcık sohbet filan,ardından Sinope… O oo çevremiz kalabalıklaştı, arkadaşlarımız arttı.))) Gizem bir dalıyor ki denize görecektiniz. Beni de batır da resmimi çeksinler dedim, az kalsın son resmim olacaktı, batırdı,bırakmadı))))))))))))

sinopblankblankblankbalık adamblankblankvatozblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblank

Bu arada arkadaşların ağına vatoz takılmış, ben Sinop’ta vatoz olduğunu bilmiyordum vallahi.En son 2007 de Bahama ,Nassau’da görmüştüm,hani şu meşhur Antis Otelin bahçe şeklindeki akvaryumunda. Çapı 1 metreyi buluyordu, beki de geçiyordu. Resimlerini bulsam da size göstersem. Vatoz’un yüzü aynı çizgi filimler de ki sevimli hayalet gibi. Bakın sizde bana hak vereceksiniz. Zehirli bir balık, kumda yaşıyor, yanlışlıkla bir üstüne bassanız, kuyruğun da ki zehri size boşaltıyormuş. Ama bugünkü küçüktü,bir şey yapar mı bilemem.En iyisi internetten araştırın)))Bu arada kızlar deniz altında çok güzel pozlar verdiler.Vallahi pozları denizin altında değil de sanki,fotoğraf stüdyosun da veriyor gibiydiler))))

Yok anacığım ben batamıyoruuuuum…Suyun yüzünde duba gibi duruyorum))))))))))

Saat 16.00da çıktık denizden,diğer misafirlerimizi aldık iskeleden.Ağabeyim,ablam ,yeğenim)))Bu seferde Antik Otel tarafına gidelim dedik,bu arada karayel biraz şiddetlenmişti. Ama o tarafın sahilini tutmuyordu.

Bu seferde yeğenim ve eşiyle deniz altı resimlerimizi çektik.)))Mete’ nin de deniz çok hoşuna gitti.)))

Çayımızı içmek için çıktık denizden, ama artık bende de hal kalmamıştı…Eeee 5,5 saat dile kolay,ayakların yere basmadan,ayağında paletlerle hep hareket halindesin,kolay mı)))Bakmayın siz batmıyorum dediğime, hareket etmesem batarım  herhalde )))))

Artık iyice yorgun olduğumu hissediyorum..Tam 14,5 saat olmuş güne başlayalı.Sizler için bugünkü  resim ve videoları koyup yatmayı düşünüyorum)))Ama sıcaktan uyuyabilir miyim bilmiyorum((((10 gün sonra normal ısısına dönecek miş hava…

İnşallaaaaaaaaaaaaah.Amiiiiiiiiin diyelim)))))

Haydi iyi geceleeeeeeeeer)))))See you later))))))

Bu akşam üzeri saat 20.00de Sinop böyleydi.Özlediyseniz izleyin))))

Sinop özlemi çekenler…..

Merhaba sevgili okuyucularım..Nasılsınız?Ben iyiyim çok şükür. Corona günlerinde yürüyüş yaparak, ya da tekneyle balığa çıkarak …