Özlemle bekliyoruz…

Merhaba sevgili günlük,

3 haftadır yazamadım size. Ama bugün artık yeni yıla girmeden bir şeyler yazmak istedim.

Önce bir hal hatırınızı sorayım, nasılsınız, neler yapıyorsunuz coronalı günlerde?

Bizler iyiyiz çok şükür, her gün ki rutinimiz aynı. Sabah kahvaltı, ardından dışarıya çıkıp yürüyüş ve ihtiyacımız olan gerekli şeyleri alıp eve geri dönmek.

Sonra yemek yapıyorum, ev temizliği v.s. Sonra da yağlıboya resim yapmaya başlıyorum. Ama günler o kadar kısa ki saat 16.30 da resim yapmayı bırakıp, bir film veya dizi izliyoruz Netflix de. Sonra akşam yemeği, haberler ve ardında açık oturumlar veya biraz dizi. Eşim Tv de dizi izlemediği için, bende ancak özetlerine bakabiliyorum. Bazen elimde bir örgü yapıyorum, eldiven ördüm kendime. Yani hayat böyle bir rutin içinde geçiyor.Allah sağlık versin, inşallah aşıları olalım da şu illet hastalıktan kurtulup, yine özlemle birbirimize kavuşalım.

Çocuklarımı, akrabalarımı, arkadaşlarımı, hepsini çok çok özledim.

Bahçeye diktiklerim ufak ufak çıkmaya başladılar, soğanlarım bayağı uzamış, diğerleri de yeşil yeşil görünüyorlar. Şimdiye dek hiç sulamamız gerekmedi.

Zaten bu sene su sıkıntısı olacak, çok üzülüyorum, inanın musluğu bile kısık açmaya çalışıyorum. Allah’ım inşallah bundan sonra yağmur yağdırır. Hatta ancak kar yağarsa  susuzluğa iyi gelir diyorlar, ama hava bahar havası. Bugün yine 15 dereceydi, kıyafetlerim kalın geldi.

blankblankblankblankblankblankblankblank

Geçen hafta Çukurbağ Mezarlığına ziyarete gittik, ölmüşlerimizi ziyaret ettik.

blankblankblank

Rüzgar olmadığı sürece de balığa da çıkıyoruz.

Bu yaz organik köy elmasından sirke yapmıştım, harika oldu, bir şişeyi süzdüm, kullanmaya başlayacağım, devamını ise önümüzde ki yaz kullanacağım, size de öneririm çok basit yapması ve o kadar da sağlıklı.

Birde Trabzon Hurmasını kuruttum. Mevsimi geçmeden size de tarif edeyim . Sert Trabzon hurmasını alıp kabuklarını soyuyorsunuz, sonra saplarından iplere bağlayıp kaynayan suyun içinde 15 saniye tutuyorsunuz, sonra da güneş gören bir yere asıyorsunuz.Geçen sene ilk kez denemiştim, bu sene tekrar yaptım, size de öneririm.

blank

Yılbaşı çiçeğim de bir güzel açtı , maşallah.

Bu arada, yine yürüdüğüm yerleri facebook ta canlı olarak yayınlıyorum. Sinop’u özleyen arkadaşlarım izleyip hasret gideriyorlar. Çok olumlu tepkiler alıyorum. Geçen gün bir arkadaşım, Nilgün senin canlı çektiğin videoları anneme izletiyorum çok mutlu oluyor, sayende Sinop’u geziyor gibi oluyormuş  dedi, ben de çok mutlu oldum.

Bu arada 20 adet Christmas kartı  boyadım kızıma.Çok güzel oldular.Kendime de taş boyadım, yeni yıl ağacımın altına koydum.

blankblankblankblankblankblankblankblank

Bu arada yağlıboya yaptığım resmim bitti.Henüz kurumadığı için imzamı atamadım.

blank

Size bir bilgi vereyim. Oğlum  Los Angles’ta yaşıyor. Yeni yıl hediyesi yolladık, ona ve gelinime. Pazartesi Sinop’tan verdik ptt ye, Perşembe günü ellerindeydi. O kadar çabuk gidiyor ki şaşırdık kaldık. Daha önce de yollamıştık, o da 4 günde gitmişti. Bana İstanbul’dan kargo 3-4 günde geliyor. Bilginiz olsun istedim.

Yürüyüşlerim de bazı arkadaşlarıma rastlıyorum, geçen gün arkadaşım Sema’nın doğum günüymüş, hem kutladım, hem de fotoğraflarını çektim, açık havada maskeli kutluyorlardı.Tekrar mutlu yıllar Semacığım.

Sinop’ta balık bol. Bugün mezgit, zargana ve hamsi vardı. Denize çıktığımız da bizde tutuyoruz.

Sevgili okuyucularım bu yılın son pazartesi günü. Cuma günü yeni umutlar ve beklentilerle yeni bir yıla gireceğiz. Şimdiden hepinizin yeni yılını kutluyor, özlemlerimizin biteceği, maskelerin gideceği, sağlıklı, bol kazançlı, mutlu yıllar diliyorum. İnşallah, hakkımızda hayırlı olan her duamızı Allah kabul eder.

Kendinize iyi bakın. Seneye görüşürüz .

Hakkımda Nilgun

blank
Sinop'ta yaşayan, Sinop'lu bir bayanım. Gezmeyi, yüzmeyi, konuşmayı, sosyal aktiviteleri çok severim. İnsanlara yardımcı olmak beni çok mutlu eder.Ve tam bir Sinop Aşığıyım. Bu kadar yeterli mi?)))

İlginizi Çekebilir

Bir İnek, 2 Tavuk, 1 horoz….

Merhaba sevgili okurlarım, bu korona günlerinde, yine beraberiz.Hatta farkındasınız şu sıralar daha çok yazmaya başladım.