İki günlük kaçamak……

Bu hafta diyetisyene gidecektik arkadaşlarımla, ama pazartesi günü benim belim tutulmaz mı.(((

Hiçbir ters harekette yaptığımı da hatırlamıyorum.İlaç aldım,istirahat ettim.Biraz iyi olur gibi oldu ve bende arkadaşlarımla Çarşamba sabahı diyetisyene Samsun’a gittim. Fizik hastanesi diyetisyenlerinden Yasemin Elmacıoğlu, Tokat’a tayin olmuştu. Ve o gittikten sonra biz kendimize diyetisyen bulamamıştık, araştırıyorduk. Sonra yine fizik hastanesin de karar kıldık.Bu ay geciçi görevle Yasemin hanımın arkadaşı Zeynep hanım gelmişti hastaneye.Pazartesi,Salı ve Çarşamba çalışıyordu,biz de bunu fırsat bilerek gitmiştik.Zeynep Hanım da Yasemin Hanım gibi tatlı bir diyetisyen.Biliyorsunuz bu hastaneye öncelikle tercih edişimizin sebebi vücut analiz makinesi  var, hem de hiçbir ücret ödemiyoruz. Sonuçlara baktığımızda 700gr yağ vermişim 200 gr kas almışım))))Vallahi sonucu sevdim.))))Bundan sonra her ay yine gitmeye devam edeceğiz inşallah. Buraya kadar gelmişken fizikçiye de gidelim dedik.Dr.Tülay Terzi ‘den randevu almıştık.O da çok genç ve tatlı biri çok ilgilendi.Belimi fazla çalışmaktan tutulduğunu söyledi.Malum 1,5 ay tadilatla uğraşırken yorulmuşum.Dizimde menüsküs başlangıcı var dedi ve hareket tavsiye etti. Spora devam edebilirmişim, buna çok sevindim.))

blankblankblankblankblankblankblank

Oradan doğruda, belime iyi geleceğini bildiğimden Ancere Otel ‘e gittik, yani Havzaya,kaplıcalara.Hafta içi olduğundan kalabalık değildi.Çok güzeldi.3 kişi buradan ,3 de Samsun’dan arkadaşımız katılınca güzel bir grup oluştu.Keyifli vakit geçirdik.Akşam yemekte de canlı müzik vardı.Yemekten sonrada lobiye inip birlikte Hürrem’i izledik.

Öbür gün öğleden sonra Samsun’a geri döndük.Yeşilyurt’ta dolaştık.Fiyatlar acaip yüksekti.Vallahi bizim 20 tl ye aldığımız t-shırtler 39.90 a satılıyordu.Her şey ateş pahasıydı.Ben bir şey almadım zaten ihtiyacımda yoktu.

Akşam 17.30 otobüsüyle Sinop’a döndük. Yollar bölüm bölüm çok berbattı.Henüz bitmemiş.Vallahi böbreğinizde taş olsa kesin bu yolda düşürürsünüz. Giderken çabuk gidiliyor da, dönüşte yol çok uzun sürüyor.Eve girdiğimde saat 9.30za geliyordu.(((

Ne ise çok şükür belim fena değil. Ama dikkat ediyorum.Kısmetse pazartesi spora başlayacağım.

İşte bende haberler böyle. Sizler nasılsınız, her şey yolunda dır umarım.

Bugün Çanakkale Şehitlerini anma günü. Ben tüm şehitlerimizin ruhu şad olsun diyor,bize emanet ettikleri bu cennet vatanımızı son nefesimize kadar canla başla korumaya ve ilelebet özgür yaşatmaya el birliği ile devam edeceğimize inanıyorum.