Boyabat.. Kalebağı Resturant….

20 Mayısta , Boyabat’a gittik. Şimdi nereden çıktı Boyabat’a gitmek derseniz, hemen anlatayım.
Resim kursumuzda adaşım Nilgün var, Boyabat’lı. İllaki sizi Boyabat’a götüreyim diye sene başından beri söylüyordu.Bu arada ben İstanbul’a gidince beni de beklemişler ve Cuma günü minibüsü ayarlamış, Kalebağı Resturantta yerimizi ayarlamış, siparişerimizi vermiş., bize sadece hazırlanıp gitmek kaldı.
İyi ki de gitmişiz bayıldım Kalebağı Resturanta. Açıkçası Boyabat’ı gezmedik, ana yolundan geçip direk Kalebağı’na gittik. 17 kişilik masamız hazırlanmış, bizi bekliyorlardı. Burası ağaçlar arasında, Boyabat Kalesinin eteklerinde bir resturant .Önünden bir su akıyor, onun şırıltısı, kuş sesleri mis gibi hava…Ohhh çok sevdik çook. Mekan sahibine niçin burada bir konaklama yeri yapmıyorsunuz, arada yoğun tempodan kaçıp gelirdik hafta sonları dedim. Projemizde var, yapmayı düşünüyoruz dedi.Yapıldığında haberimiz olsun gelelim dedim.Neden olmasın, çok güzeldi inanın.

DSC09913 DSC09915DSC09901 DSC09903 DSC09905DSC09907 DSC09908DSC09945 DSC09952DSC09936

Bahçesi çok geniş, sanırım yazları kır düğünü de yapıyorlarmış orada. Çardaklar var bir sürü su kenarında. Köprüler kurmuşlar karşıdan karşıya geçmek için. Bu arada arabayla çıktığımız bu resturandan yürüyerek bahçe tarafından indik ve hemen ana caddeye çıkıverdik. İniş öyle yokuşta değildi, tam yürüyüş yoluydu. Yol bitiminde parkta oturduk biraz.
Resturant sahibi kasapmış zaten , çoğumuz İskender kebap yedik, bu arada Boyabat’ın kazık kebabı meşhurmuş, isteyen arkadaşlara da merkezden getirttiler. Ardından künefe vardı, o da güzeldi. Ve yemek sonu semaverimiz geldi. Dağın eteklerinde, kuş cıvıltıları içinde yudumladık çayımızı. Sağ olsun Nilgün Karaman arkadaşımda , sanki evindeymişiz gibi bizi ağırladı. Çok teşekkür ediyoruz kendisine.
Saat 15.30da da minibüse binip döndük. Yol tam 1 saat sürdü. Ben uzun süredir karayolu kullanmadığım için, yolları görünce şaşırdım kaldım. Süper olmuş.
Akşamda konservatuvarımız vardı. Malum pazartesi konserimiz olduğu için, son provada, hepimiz hazır olduk. Maşallahımız var, her zamanki gibi çok güzeldi. Senenin son icra gecesini yine fotoğraflarla süsledik. Artık hazırız konsere. Bekleriz efendim.

SİNOP BELEDİYE KONSERVATUVARIDSC09955 DSC09956 DSC09957 DSC09959 DSC09961 DSC09962DSC09967
Sanırım bu yazımı okuduğunuzda bizim konser gerçekleşmiş olacak. Benim 2 gündür internetim yok, nakil için başvurdum, en son 8 günde nakil etmişlerdi, şimdi 3 günde yaptılar dolayısıyla benim programımda şaştı. Artık kusura bakmayın. Haber haberdir ne yapalım.
İyi geceler diliyorum, Sevgiler.