Rodeo…19.09.2010

İyi pazarlar efendiiim))))

Dün fırsat bulupta yazamadım, şu sıralar çok yoğun geçiyor günlerim.Koşuşturup duruyorum vallahi.Düşünsenize günlüğümü bile gününde yazamıyorum))))

Dün havanın güzelliğini fırsat bilip haydi denize gidelim dedik.Bizim eski yerimize gittik.Neden olduğunu anlamadığım bir sebepten dolayıda sol bileğim,sanki 5 tuğlayı üst üste koyupta heeeeeeeeyt diye bağırıp parçalamışım,

sonrada bileğimi açıtmışım gibi müthiş ağrıyordu.Bir ilaçla ovdum,aspirin yuttum,pek faydası olmadı.Denizde ,tek kolumla biraz yüzmeye çalışırım diye düşünüyordum.Ne tesadüf ki,diğer arkadaşımında sağ bileği 3gündür ağrıyordu,yalnız onun farklı taraftı.Biz ikimiz ellerimiz şöyle yukarıda gittik denize.Bizden başka yüzenlerde vardı.Hemen daldık suya.Deniz suyu sıcaklığı sanki,haziranın son günlerindeki sıcaklık gibiydi.Yüzdük,yüzdükçe gördük ki ne tesadüftür ikimizinde bileği iyileşti.Bize su mu iyi gelmişti,yüzmek mi,anlamadık.Ama bileklerimiz iyileşmişti)))
blankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblank

40 Dakika kadar yüzüp çıktık.Çıktığımızda dışarısıda aynı sıcaklıktaydı ki hiç üşümedik.Osırada bir arkadaş mandalina verdi,yedik.Güldük sonrada ,önceden mandalinayı ocak ,şubat aylarında yerdik,şimdi eylül ayında denizden çıkınca yiyoruz))))Kim bilir ileride portakal kabuğu denize düşmeyince,girilmez diyeceğiz)))))

Dün öğleden sonrada , bizim liseli kızlarla oturmamız vardı.Yine aynı arkadaşlar bir araya geldik.Çok güzeldi oturmamız,denizde karşımızda ışıl ışıl patlıyordu.Ahhh be Sinop, ne güzeldin dün yine ))))

Akşamda Seyir Tepe’ye gidip hem Yiğit’i görelim, hemde hamburger yiyelim dedik,biliyorsunuz arkadaşlarım çok meth etmişti.Dünde liseli arkadaşlarım muhakkak,menemen de yiyin dediler.Gittiğimizde herzaman ki gibi bizi Yiğit karşıladı.Okullar açılacağı için belkide yoktur diye düşünmüştüm ama son güne kadar çalışacakmış.Siparişlerimizi verdik.Normalde hamburgerle doyardık ama aklımız menemende de kaldı,2 sahanda ondan sipariş verdik,Hıımmm,hımmm

Anlatamam güzelliğini…Nefis olmuş,nefis..Vallahi ben böylesini ilk yedim.İstanbul’da Telli Baba’nın karşısında da yemiştik ama bu çok farklıydı,tavsiye olunur,kesinlikle deneyin)))Buradan Seyir Tepe ‘nin ahçısınada çok teşekkür ediyorum.Ve benim kankam Yiğit’de okulunda başarılar diliyorum,bir süre görüşemeyiz sanırım.))))

Bu arada Sinop’ta kale dibindeki çeşme kalkıyormuş,yerine yan tarafına çeşme yapmışlar pek şık duruyordu.Biz yaklaştığımızda iki bayan vardı yanında musluğu kapamaya çalışan uğraşıp durdu.Sonra diğerini ben denedim.Dedim kapatmaya çalışmayın bir süre sonra kendiliğinden kapanıyor dedim.Sanırım geçiçi bir süre kullanışını belirten bir yazı yazılsa iyi olur,çünkü döndürüp ,çekiştirip durmaktan bozulabilirde.Yeni çeşmemizi güle güle kullanalım.=))))

Bu sabah erkenden saat 6.00 gibi eşim uyandırdı,geliyormusun balığa diye ,tabii

Ben de fırladım yataktan.Sabah 6.30da harika bir deniz vardı,güneş ada arkasından tüm ihtişamı ile doğarken,sizde karşınızdaki güzelliğin etkisinde kalıp bir kez daha tanrıya Sinop’ta yaşamanın sevinciyle şükrediyordunuz.Busabah belki palamut yakalarız diye adanın araksını dolaştık,epeyde tekne vardı,ama palamut tutan olmadı.Biraz mezgit tuttuk.Gazi Kaya’sının orası müthiş pisti.Ne arasan vardı denizde,pet şişeler,lastik eldivenler,boş ayran ve yoğurt kutuları,bol miktarda poşet.Ayıp yani,çok ayıp.Ben bir ara palamut tuttum sandım,durdurduk tekneyi 3 tane boş poşet çıkmaz mı((((Yani bunları kim atıyorsa yazıklar olsun.

Saat 10.00 gibiydi bir rüzgar çıktı,içimiz dışımızada çıktı.Ben balık tutarken şöyle ayaklarımı açıp teknenin kenarına oturuyorum,kendimi birden rodeo’da hissettim inanın. Şahlanan at üstünde durmaya çalışıyor gibiydim.Baktım kayacağım denize, kendimi yere bıraktım))))Bu arada kayığını temizlemeye dalan bir balıkçıda bizi görmeyip duran teknemize çarpıyordu,zor atlattık.Sonra bir süre yelken yarışlarını izledik,deniz üstüne serpilmiş,martı gibi uçuyorlardı.Sonuçlar ne oldu bilmiyorum.

MVI_0022 (1)
Yükleyen ncabaci. – DiÄ�er hayvan videolarına göz atın.

Bir ara da sargan geldi palamut yerine tesadüfen,bizde biraz sargana dolaştık.Onun avlanma şekli farklı biliyorsunuz.oltasız tutuyorsunuz,onun yerine ipek iplik takıyorsunuz misinenin uçuna,dişleri ona takılıyor ve yakalıyorsunuz.2 tane de sargan yakaladık.Ve bir Pazar günü daha böyle bitti.

Şimdi akşam yemeği faslı başlıyor.Yakaldıklarımızı kızartacağım,buyurun diyeceğim ama ancak 2kişilik,kusura bakmayın))))Başka sefere çok tutarsak bekleriz efendiiiiiiiim))))Sevgiler Sinop’tan.

Sinop özlemi çekenler…..

Merhaba sevgili okuyucularım..Nasılsınız?Ben iyiyim çok şükür. Corona günlerinde yürüyüş yaparak, ya da tekneyle balığa çıkarak …