Prag’ta 3. gün…1.10.2010 & Bugün Sinop…16.10.2010

O gün biz Poronto turun gezisine katılmayıp,serbest dolaşmaya karar vermiştik.Sabah 9.00 gibi kahvaltıya inip,aheste aheste kahvaltımızı yaptık.Sonra da ,otelimizin altındaki metroya binip, Müstek meydanına gittik.Hava güneşliydi, bizde bunu fırsat bilip, bir güzel dolaşıp gezelim dedik.Gönlümüzün istediği gibi zaman sınırlaması olmadan gezdik.Bol bol resimler çektik.Saat kulesini daha yakından izleyip,gözlemledik.Bu arada alış veriş merkezlerinede baktık.Fiyat karşılaştırması yaptık.Köprüde  ressamlar,isteyen kişilerin resimlerini çiziyorlardı, müzik yapan grubu,içi su dolu bardaklarla, melodik sesler çıkaran adamı,müzik kutusundan çıkan melodileri dinleye dinleye dolaştık köprüyü.

Bu arada Çinli olduğunu tahmin ettiğimiz bir çift, evlenmek için sırada bekliyordu.Nehirde dolaşan tekneleri izledik.Herşey çok güzeldi.Birazda alış veriş yaptık ve saat 16.30 da otelimize döndük.Çünkü akşama Ortaçağ gecesine gideceğimiz için çok heyecanlıydık.

blankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblankblank

Prag’ta köprüde müzik çalan bir grup

Su dolu bardaklardan çıkan sese bakın..

İlginç müzik makinası…

Prag’ta, köprüden görünüş..

Bugün Sinop.16.10.2010

Neyi yayınlayacağımı şaşırdım vallahi…Prag seyahatimi mi anlatayım, burada ki faliyetlerimizden mi bahsedeyim, bende bilemedim.)))Sonrada karar verdim ikisini bir arada yayınlayayım dedim.

Dün aerobik kursuna başlamıştık biliyorsunuz. Bu arada, arkadaşım Ebru’da eşime haber bırakmış,yoga kursuna gelsin diye. 2gün öncede hocası Lale Hanım’la tanışıp bilgi almıştık. Bugün de deneme amaçlı gittik. Göksel Spor Salonunda veriyorlar dersi.Adresini de yazayım ,eski Pazar yerinin orada.Meydan Kapı Mahallesi,Nalbant Sokak,No:34/C Sinop.TEL:03682600438

Bu sabah gittik.10 kişiydik,hocayla birlikte.Çok farklı bir spordu.Yavaş hareketlerle,bazen gözler kapalı,müzik slow,arada su şırıltıları geliyordu kulağınıza,üstelik gözlerinizi kapadığınızda başka bir ortamda hissediyordunuz kendinizi.

Hele  ders biterken, yatıyorsunuz, üstünüzde battaniye,gözlerinize kondurulmuş,mis gibi kokan bir kuru çiçek torbasıyla,dünya ile ilişkinizi kesiyorsunuz.)))Hiç kalkmasamda burada böyle yatsam diye içinizden geçiyor ve kursun bitmesini istemiyorsunuz)))

Bende bu izlenimler bıraktı.Haftada 2 saat.Çarşamba-Cuma 9.30-10.30,Salı akşamı 19.00-20.00, Cumartesi 10.00-11.00 arası.Hangisini seçerseniz size kalmış.Ben de bilemedim.Gönlüm ikisinede gitmek istiyor ama ,bu seyahatlerimden dolayı, maddi sıkıntım söz konusu))))Dolayısıyla birini seçmek zorundayım.)))Napayım devir iktisat devri, yeni yeni seyahat planları yaparken iki spora birden gidemem ama değil mi))))

Haydi bakalım ,kış geldi,arkadaş oturmalarına gidip,homini gırtlak yapmayın veya yapsanız da hayatınızdan sporu sakın ola çıkarmayın.Kış günü güzel havalarda yürüseniz bile ,bu hava şartlarından zor olabilir,ama bu tür sporlara giderek kendinizi zinde tutabilir,sağlıklı yaşamdan payınızı alabilirsiniz.

Şimdilik sağlıcakla kalın.Bol sporlu günler diliyoruuuuuuuuuuuuuuuuum.))))