yavuz bungalow

3.gün Çıralı-Antalya..

Akşamları uyku gözümden aksada,sabahları erken kalkmam çok iyi. Hep beraber erkenden kalkıyoruz.Önce bir sahil yapıyoruz. Sonra Yavuz Bungalow’un bahçesinde dolaşıyoruz. Bu arada o kadar büyük narlar varki anlatamam. O yemyeşil duran portakallarda , mandalinalarda bal gibiymiş meğer. Üstelik içinde bir tanede çekirdek yok biliyormusunuz? Birde dün gece Sabri arkadaşımız yaylalardan bir nar getirmiş, renki açık pembe hatta beyaz gibi,görsem burada pazarda almam ama bal gibiydi. Ondan da yedik.

çıralı narlarıblankyavuz bungalowda kahvaltıyavuz bungalowyavuz pansiyonçıralıyavuz bungalowevimizin önü

Bu arada ilk kez sülünlerin koca ağaçta tünediklerini gördüm. Yerde gördüğüm sülünler birde baktım, belki 15- 20 metre yüksekliğindeki ağaçta.!!Şaşırdım kaldım, önce atmacamı, kartalmı diye baktım, aaa baktım yerdeki sülünler di ağaçta dolanan.  Cahilliğimi bağışlayın, vallahi ağaça çıkabileceklerini hiç düşünmemiştim.))))

Yine misafirlerimizle birlikte kahvaltı yaptık, sonra köyü dolaştık, diğer pansiyon ve konaklama yerlerini gezdik. Çok daha lüks olduğunu söyledikleri yerlerde vardı ama, hiçbirinde bizideki ortam yoktu. Meyve ağaçları arasında oluşumuz, çevremizin tavuklarla, sülünlerle, rengarenk çiçeklerle süslü oluşu bizi buraya aşık etti.

Çevre turumuz bittiğinde birkez daha Antik Kent Olympos’a gidelim dedik.Ve yine yürüdük.Bol bol resim çektim. Gerçekten o kadar çok tarihi kalıntılar varki. Kimler yaşamış, neler görmüş bu koy kimbilir.

olymposolymposolymposolymposolymposolymposolymposolymposolymposolymposblank

Döndüğümüzde yine Yörük Resturanda yemeğimizi yedik, sohbetler, bol bol çekilen resimlerle gezimizi ölümsüzleştirmek istedik.

Saat 17.00de, Hacer Hanım’ın yaptığı nefis börekleriğiyle, çayımızı içtikten sonra

mekan sahibi Derya Bey bizi yine arabasıyla alıp, havaalnına götürmek üzere Yavuz Bungalowlara geldi.

Biz hala rüyada olduğumuzu düşünerek, hazırladığımız valizlerimizi alıp yola koyulduk. Hiçbirimiz ayrılmak istemiyorduk.Ahh diyorduk, şu hamakta yatmaya vakit olmadı, başka taraftan, varendamızdaki salıncağa bakıyor, offf off şurada ne güzel keyif yapılırdı diyorduk. Bir tarafta kapımızın önündeki şezlonglara bakıp ,şimdi şuraya uzanıp ,kitap okuyacaksın diye aklımızdan geçiriyorduk…

Ama malesef aklımız Çıralı’da kalarak yola koyulduk. Bu arada bizi yalnız bırakmayan, Olympos’ta ve Yanartaş’ta bizlere rehberlik eden sevgili arkadaşlarımız Sabri ve Aynur’a çok teşekkür ediyorum.

yavuz bungalowantalya hava alanı

Hacer Hanım’ın marifetli elleri ve üstün becerileriyle yaptığı, birbirinden nefis börek, kek, kurabiyeleriyle, verdiği servisle, eşi Osman Bey’in gösterdiği ilgi ve kibarlığı ile gönüllerimizde yer ettiler, kendilerine çok teşekkür ediyoruz.

Mekan sahibi Derya Bey…Sizide canı gönülden kutluyorum. Ne güzel bir mekan yapmışsınız.Afrika seyahatimden sonra, hafızamda yer eden en güzel, en sıcak , en keyif aldığım mekanlardan biri oldu benim için ve bizim için.

Verdiğiniz hizmet,gösterdiğiniz ilgi için sizede teşekkürü borç biliyorum.

İyi ki kızım bu mekanı keşfetmiş, iyi ki bize de böyle bir geziyi planlamış.

Bu durum gösteriyor ki artık bizim yurt içi seyahatlerine de başlamamız lazım.))))

Yavuz Bungalow telefonlarını vereyim size. Giderseniz pişman olmazsınız.Banada teşekkür etseniz yeter.)))

Tel:0242 825 71 06

Gsm:0532 737 24 30

www.olymposyavuzhotel.com

Ulupınar Köyü-Çıralı- Kemer- Antalya..

Başka gezilerde görüşmek üzere……Sevgiler hepinize…