Jimbaran-Bali…..21.Eylül..

Sabah kahvaltı yapıp yüzdükten sonra, otelimizin bulunduğu mahalledeki yöresel dükkanları dolaştık. Arkadaşlarım bol miktarda sarong  (bele sarılan örtü) satın aldılar, bende değişik teknikle yapılmış akrilik  bir tablo aldım.

Bu arada kaldığımız  Dewa Bharata Bungalows’un  videosunu çektim sizin için.

Dewa Bharata Bungalows paylaşan: ncabaci

Kadir’ler saat 12.00 gibi gelip, bizi otelden aldılar ve Kuta’ya hareket ettik. Önce büyük bir alışveriş merkezine gittik, sonra da Kuta Pazarına. Oradan oğlumun ve kızımın istediği 2 tane ağaç buda heykeli aldım.

Sonra bir cafeye oturup birşeyler yedik, kahve içtik.

Bugün programımızda, Jimbaran’da gün batımını izleyip, akşam yemeği yiyeceğiz.

Hemen yola koyulduk. Saat 17.00 gibi Jimbaran’ın en iyi resturantı Aroma’daydık….

Jimbaran plajı upuzun bir sahil. Geniş kumsalı var. Bazıları yüzüyor, bazıları elinde fotoğraf makineleri gün batımını çekiyor, birçok kişide resturantların önünde ki kumsala koyulan masalarda, gün batımını izleyerek yemeklerini yeyip, içkilerini içiyorlardı.

Jimbaran- balijimbaran Balijımbaran-baliJimbaran BaliSONY DSCSONY DSCSONY DSC

Bizde sahilde ki masalardan birine oturduk. Muz kabuğunda balık, karides, kalamar, nasi goreng siparişi verdik. Ekmek kullanılmadığı için pilavda geldi.Karidesler balık gibi bol etliydi. Balık da nefisti. Zaten yiyeceğimiz balığı, karidesi, kalamarı kendimiz havuzdan seçiyoruz,onlarda pişiriyorlar. Bu akşamın sürprizi, Kadir’in Sabri için bulduğu Türk rakısı oldu.))))

aroma resturant baliaroma resturantJimbaran BaliJimbaran BaliJimbaran BaliJimbaran Bali
Gün batarken bol bol fotoğraf çektik. İlerleyen saatlerde, her resturanın kendi sahnesinde, Balili dansçılar gösteri yaptılar. İsteyen istediğini izleyebiliyordu. Biz de izledik, bazılarını videoya aldım.

bali dansı paylaşan: ncabaci
Daha sonra masalar arasında, bir grup müzisyen, şarkı söyleyerek dolaştı. Ülkelerine göre müzik çalıyorlardı. Söyledikleri müziğin ritmi bize çok uyduğundan hemen çıkıp oynamaya başladık.)))

jımbalanda dansımız paylaşan: ncabaci

Bu arada Japon Ayumi Yoshida ve arkadaşıyla da tanıştık. Çok sıcak kanlılardı.

SONY DSCSONY DSCjımbaran bali

Çok keyifli bir gece oldu. En fazla fiyatta orada geldi, ama inanın değerdi. Bu kadar şeyi Türkiye’de yeseydik, bin liradan aşağı çıkamazdık.

jımbaran balijımbaran balijımbaran bali

Bu akşamki güzellik herşeye değdi.

Tekrar yola çıktığımızda otele gideceğimizi düşünürken, Kadir bizim alışveriş düşkünlüğümüzü  bildiğinden, markaların satıldığı büyük bir outlet mağazasına götürdü. Birazda oradan aldılar arkadaşlar, sonra da başka bir outlet e gittik..

Neyse ki 22.00 de kapanıyormuş ta, birşey alamadan çıktık.)))

Süper bir geceydi. Bali gezimizin son gecesini, Jimbaran’da güneşi batırarak kapattık.

Jimbaran Sahili – Bali paylaşan: ncabaci

Jimbaran’da gün batımı paylaşan: ncabaci
Ahhh ne güzel bir geziydi…… Ne muhteşem, ne bakir yerler gördük, ne güzel dostluklar edindik…..

Ve bu güzel yerden, yarın hüzünle ayrılacaktık…

Bunun sebebi de, orada edindiğimiz güzel arkadaşlarımızdan ayrılmamız ve  çoook güzel geçen 14 günün bitmesiydi.