By Emre Samet Çalışkan

Sifad Yedigöller Gezisi…2.Bölüm….

Kaldığım yerden gezimizi anlatmaya devam edeyim. Önce şunu belirtmek isterim Bolu öğretmen Evi güzeldi, temizdi. İyi bir seçim olmuş.

Tekrar minibüsümüze binip Bolu şehir merkezine gittik. Gece olduğundan mıdır nedir, sanki İstiklal Caddesinde yürüyormuş gibi hissettim kendimi.))) Tabii onun daha tenha hali.

bolu

Bu arada Bolu’nun kendini ürünü Bolçi çikolatalarından aldık. Farklı bir tat ve güzeldi. Zaten caddede yürürken  görüyorsunuz,  turist olarak gelen herkesin elinde en az 2 paket vardı. Fiyatları da uygundu.

İlk olarak akşam yemeği yedik Hüseyin Usta’nın yerinde. Kalabalık olduğumuzdan sanırım servis çok geç geldi. Eh işte fena değildi yemekler.

Bu gezilerde, akşam eğlence yerine gidermiş arkadaşlar, yine kuralı bozmadık ve tavsiye üzerine Citrus  Bar’a gittik. Gerçekten güzel bir mekandı. Allah biliyorya önce müziğin yüksek sesinden rahatsız olacağımı düşündüm, malum birde uykusuzuz. Ama hiç korktuğum gibi olmadı, sahnenin tamda dibinde olmamıza rağmen, gayet güzel eğlendik. Solist Ercan, Kenan Doğulu şarkılarıyla bizlere hoş vakit geçirtti. Bu arada bizlerden çek-in yaparsak saat 23.00de yapılacak çekilişe katılma hakkımız olacağı söylendi ve hepimizde çek-in yaptık. Çekilişte kazanana içki ikramı olacaktı.

DSC00119-001 DSC00120 DSC00125citrus barcitrus bar

Saat 23.0 0 olduğunda ilk çekiliş için çanak bana uzatıldı. Bir bayan ismi çektim, sonra solist kendisi çekti yine bizim grubun dışından birine çıktı. Üstelik en kalabalık masada bizim masa, aaa nasıl bize çıkmaz diye söylendik. Bu defada başkanımız Erdoğan çekti. O da şakadan kendi ismini okudu.)))Sonra gerçek ismi okuyunca farklı biri çıktı, Nermin diye. Ben artık dayanamadım, el kaldırdım, benim göbek adım Nermin dedim))Bana verdiler içkiyi, bende masamızda bulunan başka bir arkadaşa verdim. Saat 24.00 de kalktık. Çok güzel bir gece oldu. Yorgunluğumuzu filan unuttuk vallahi. Ve yürüyerek gidebiliriz düşüncesiyle yollara düştük, apayrı yere yürümüşüz baktık bulamayacağız  taksilere binip gittik. İyi ki de binmişiz, yoksa biz oraya yürüyünceye kadar saat 3.00 olurdu.

İnanın saat 1.26da kafamı yastığa koydum, herhalde saat 1.27 olmadan uyumuşumdur))) Sabah 7.00de uyanıp hemen kahvaltıya indik. Kahvaltısında ana kahvaltılıklar vardı. İyiydi.

Ve saat 8.45 de yine yollara düştük. İstikamet Mudurnuydu. Minibüste de çok eğlendik. Herkes birbiriyle kaynaştı. Araba içinde de oyunlar oynandı, şarkılara eşlik edildi. Ne güzel bir grup olmuşuz, çok iyiydi. Vallahi dedim içimden ne iyi etmişimde girmişim bu derneğe. Bu gezi de hem bilgilendim, hem de güzel yerler gördüm. Sonra dernek arkadaşlarımı, daha yakından tanıma şansı yakaladım.

DSC00130-00111988443_10153868456448900_397500971785627609_n

Arabaya bindiğimizde herkes çektiği fotoğraflara bakıyordu, aa dedim aynı şeyleri ne kadar farklı yönden görüntülemişler. Farklı bakış, farklı görüş. Yani sevgili üyelerimiz, fotoğraf çekmeye meraklıysanız ve imkanınız da varsa bu tür gezileri kaçırmayın. Şimdi sen niye gitmedin şimdiye kadar diye sorabilirsiniz, açıklayayım. Eşimin sadece Pazar günü tatil olduğu için onu yalnız bırakmak istemiyorum. Ama kısmetse bu sene kapatacak dükkanımızı, o zaman katılabilirim düşüncesindeyim. Kısmet artık.

Mudurnu’ya geldiğimizde, doğruca Şehriman Tepesine çıkıp Mudurnu’yu tepeden izledik. Biraz Safranbolu’yu anımsattı bana. Sonra Demirciler Çarşısından geçtik. Genel olarak gezdik Mudurnu’yu, öğlen yemeğini  Tarihi Mudurnu Meram Lokantasında yedik. Ve yediğimiz ızgara tavuğun tadını kolay kolay unutamam. (Fiyat çok uygundu).Çalışandan nasıl yaptıklarını öğrendim.:))Mudurnu Meydan Kahvesinde çayımızı içtik. Yıldırım Beyazıt Hamamını gördük.

Şehriman tepesişehriman tepesiDSC00132mudurnuDSC00154DSC00157şehriman tepesiemre samet çalışkanemre samet çalışkanemre Samet çalışkanmudurnuSONY DSCSONY DSCSONY DSCSONY DSCSONY DSCblankSONY DSCSONY DSCmudurnu meydan kahvesi

Tekrar düştük yollara. İstikamet Göynük, Çubuk Gölüydü. Güzel bir yolculuktan sonra Yel Değirmenlerinin olduğu göle geldik. Bol bol fotoğraf çekimi yaptık. Bu arada meşhur kırmızı şemsiyeyi ben elime geçirdim ve pozlar verdim arkadaşlarıma)))

By Emre Samet Çalışkan

By Erdoğan Purçlutepe

Göynük -çubuk GölüGöynük -Çubuk GölüGöynük-Çubuk GölüGöynük-Çubuk GölüGöynük-Çubuk GölüGöynük-Çubuk GölüGöynük-Çubuk GölüGöynük-Çubuk GölüGöynük-Çubuk GölüGöynük-Çubuk GölüGöynük-Çubuk GölüGöynük-Çubuk Gölüçubuk gölüçubuk gölüçubuk gölüçubuk gölü

Göynük’e gittiğimizde kaşıkçı Ustası İbrahim Ustanın  oğlunun kaşık yapımını izledik. Yine orada yetişen yöresel yiyeceklerden aldık.Camisine gidip hem duamızı yaptık, hem fotoğraf çektik.

blankSONY DSCSONY DSCSONY DSCblankSONY DSCSONY DSC

Bazı arkadaşlarım bir çok malzeme getirmişler yanlarında. Balonlar, rüzgar gülleri, misketler, şemsiye..

Çok güzel pozlar yakaladılar.

Artık akşam yemeğimizi yiyip yola koyulalım dedik ve Bolu’da, Ali Bey Köşk’e gittik.  Maalesef ben  memnun kalmadım. Yemek çok geç geldi, benim şansıma da köfteler yanmıştı, geri yolladım. Çıktım dışarıdan ekmek arası döner aldım. Sonra arkadaşlarımın yanına geldiğimde, mekan sahibi bir tabak bana gözleme yolladı, teşekkür ettim almadım. Aslında yaklaşım çok önemli, çalışan garsonu bana diyor ki, ne yapalım çok kalabalık geldiniz ve acele ettiniz, köfteler yandı. (Ki bizi tam 2 saat beklettiler.) Halbuki daha farklı konuşsa, özür dilese….Durum daha farklı gelişirdi.

Neyse saat 20.00de tekrar düştük yollara. Bu defa istikamet Sinop’tu.

Başkanımız bize hatıra olarak magnet almış, çikolata almış onları ikram etti. Sonra da film koydular, onu izledik. İlkini izledim ama, 2.sinin ortalarında uyumuşum. Sinop’a geldiğimizde saat 1.30 olmuştu. Şoförümüz harika kullandı arabayı. Yağ gibi geldik maşallah.

Velhasıl bizim 2günlük turumuz böylece son buldu.

Gerçekten çok güzel bir gezi oldu, fotoğraf çekimleri yönünden, bakış açısı yönünden bana katkısı çok oldu. Bunun yanında birde güzel memleketimizin cennet bir köşesini görmüş oldum.

Vallahi arkadaşlar gerçekten çok memnunum böyle bir derneğin üyesi olduğum için. Her fırsatı da değerlendirmek lazım. Bu gezileri kaçırmamak gerek. Kimbilir, ileride minibüslerle değil, otobüslerle gideriz gezilerimize.)))

Ben buradan emeği geçen tüm dernek yönetimine çok teşekkür ediyorum. Sağolun var olun arkadaşlar. İyi ki sizleri tanımış ve  katılmışım. Bu gidişle biz büyük bir aile oluruz yakında.

Ve grubumuzun çektiği harika fotoğraflarla sesimizi tüm ulusa duyururuz. Zaten ödül yönünden bir sıkıntınız yok, her hafta yayınlanıyor başarılarınız, Sifad haberde.:)) İçimizde harika fotoğraflarıyla devamlı ödül alan arkadaşlarımız var. Hepinizi tekrar tekrar kutluyorum. Gurur kaynağımızsınız bizim ve Sinop’un.Ve sayenizde Sinop’u çok güzel tanıtıyor, sesimizi duyuruyorsunuz.

Sizleri seviyorum…İnşallah diğer gezilerinizde birlikte olmak dileği ile hepinize iyi akşamlar diliyorum.

Hakkımda Nilgun

blank
Sinop'ta yaşayan, Sinop'lu bir bayanım. Gezmeyi, yüzmeyi, konuşmayı, sosyal aktiviteleri çok severim. İnsanlara yardımcı olmak beni çok mutlu eder.Ve tam bir Sinop Aşığıyım. Bu kadar yeterli mi?)))

İlginizi Çekebilir

Calista Otelde 2. Gün

Merhaba tekrar, Calista Otel’de tatilimizin 2. Gününü anlatmaya devam edeyim. Rahat bir uykudan sonra sabah …