Ben geeldiiim….

Ben geeldiiim…. Ay bu ne biçim hava yaa…Donuyorum, donuyorum…

Bodrumun ve Edremit’in sıcağından sonra bu soğuk hiç çekilmiyor.

Merhaba, nasılsınız bakalım? Tahmin ettiğiniz gibi benim şikayetim sadece soğuktan yana.

Bu sene yurt dışı seyahatine gidemeyince bizde yurt içini dolaşalım dedik. Ve araştırıp, planladık ve oturduğumuz yerden Pc’nin başında, gezeceğimiz yerin otel rezervasyonunu ve yolculuk için gerekli olan her biletini aldık. Önünüzde  Pc, elinizde kredi kartı olunca bu işleri halletmekte çok kolay oluyor tabii.

2 ekimde uçakla Sinop’tan aktarmalı olarak Bodrum’a uçtuk. Saat 15.15 de Milas Hava alanındaydık.

Kalacağımız Otelin arabası havaalanından bizi aldı ve 45 dakika gibi bir sürede Bodrum merkezde, Halikarnas’a çok yakın olan otelimize bizi götürdü. Bu oteli oğlum tavsiye etmişti. Bu sene haziran ayında Akkan Otele dalış kulübüyle gidip kalmışlardı. Telefonla yer ayırırken bunu da belirtince sağolsunlar bize aile odası ayırmışlar. Biz 3 kişiydik, odamız 2 oda ve 3 yataklıydı biri çift kişilikti yatakların. 2 de televizyon vardı. İyi oldu. İsteyen istediği programı izledi.

bodrumdsc00608 dsc00609bodrumbodrumbodrumBodrum14573005_10154710299193900_2192745797274683406_n

Yattığınız yerden tekneleri ve denizi görebiliyorsunuz. Önümüzde bahçede havuz, karşımızda da otelin denizi çok güzel bir görüntü yaratıyordu.. İlk gün biz biraz serinliyelim diye hemen denize gittik. Denizde çok balık vardı, hamsi büyüklüğünde. Deniz suyu çok tuzlu olduğu için ben maskesiz giremedim. Balıklar arkadaşımın parmaklarını ısırmış, beni ısırmadılar ama çevremizde dolaştılar devamlı.

akkan otel beachakkan otel

Akşam üzeri Barlar Sokağına gittik. Heryer hediyelik ve satış mağazalarıyla doluydu. Sahilde bir resturanda köfteli İskender yedik. Ve ilerleyen saatlerde otelimize döndük. Yollar çok sakindi. Bize çok iyi zamanda geldiniz, ne hava aşırı sıcak, ne de kalabalık çıldırtıyor dediler. Günün yorgunluğunu atmak için saat 24 .00 gibi otelimize gelip yattık.

Bodrum’a gelmeden önce hava hep yağışlı gösteriyordu ama şansımıza hiç yağmur yağmadı. Biz de 2. Günü tekne turuna çıkıp koyları görelim dedik. Marinaya gidince zaten hemen anlıyorlar tur için geldiğimizi, artık binbir laflarla iknaya çalıştılar bizi. Aslında biz normal sade bir tekne istemiştik, ama korsan teknelerinden Black Pearl, çalışanı öyle ısrar etti ki haydi binelim bari dedik. Koca tekne Sinop’taki Kalyoncu Teknesinden daha yüksek ve heybetli, önünde ahtapot görüntülü korsan şekli vardı.20 kişi kadardık. Fiyatta çok uygundu. Bizden 3 kişi yemek içinde 100tl aldılar. Saat 11.30da çıktık, akşam 17.30da geri döndük. Yemek de içindeydi. Makarna, tavuk, salata verdiler. İçeceklerimizi de biz aldık.

bodrumda tekne turudsc00616 dsc00617 dsc00618dsc00642 dsc00645

İlk gittiğimiz koy, Karadağ’dı. Orada iskelenin arkasında sıcak su çıkıyormuş ona girelim dedik. 7.5tl girebiliyorsunuz, mağaranın altı oyuk, çok akıntı vardı, su deniz suyundan sıcaktı. Adam suyun şifalı olduğunu söyledi, kilde koymuşlar oraya, isteyen sürüyor, isteyen alıyor, ticaret yapıyorlar işte.

karadağ koyudsc00663dsc00661cennet koyudsc00699

Oradan Cennet Koyuna gittik. Ben de cennet gibi güzel bir yer göreceğimiz sandım ama maalesef sadece denizi güzeldi. Etraf çorak, karada hiçbirşey yok, sadece denizin rengi güzel hepsi o. Biraz Sinop’un ada arkasına benziyor. Hatta bizim ki daha yeşillik. Aynı koyda birgün önce Bülent Ersoy yüzmüş, ama biz rastlamadık.

Tekneden Bodrum paylaşan: ncabaci

Sonra da Kızıl Koy ve Ufak Akvaryuma gittik. Koyları beğenmedim, deniz güzeldi, özellikle rengi turkuaz mavisiydi.

Tekne turu paylaşan: ncabaci
Orada bir şey dikkatimi çekti. Yüzdüğümüz koyların birinde teknede çalışan, oltanın ucuna pişmiş makarna takıp attı ve balık yakaladı. Şaşırdım kaldım, siz makarnaylamı tutuyorsunuz diye sordum, evet biz yiyecek takarız dedi, tüy takmıyorlarmış. Ama balıkdan birtane dahi tuttuklarında diğer balıklar anlayıp kaçıyorlarmış. Gerçekten de aynı olaya merkezde sahil de yemek yerken de rastladım. Herkez denize kızarmış patates atıyordu ve balıklar hücüm ediyordu. Bizde attık, hatta ben o arada fotoğraf çektim.2 delikanlı geldi resturana, önce patates attılar, sonra da oltanın ucuna patates kızartması takıp attı, hemen bir balık yakaladı, sonra balıklar kaçtı, asla patates yemeğe gelmediler. Çok enteresan balıkları var.

O akşam tekne turundan sonra yine sahilde tur attık. Akşam yemeği yedik, Nazilli Resturanda. Yemek fiyatları çok pahallı.

Evet şimdilik bukadar arkası yarın diyelim miJ))?