Hoşçakal Bodrum….

Bodrum tatilinin son gününe geldik…

Sabah uyandığımızda büyük bir yolcu gemisi vardı limanda. Hani yurt dışına yaptığımız seyahatlerdeki gemilerden.

Bizde otelin bahçesinde kahvaltı yaparken hem gelen turistleri izledik, hem de manzaranın tadını çıkardık.

bodrum akkan otel

Aksilik bu ya, bu arada diş dolgum düştü. Önce Sinop’a kadar idare edebilir miyim diye düşündüm ama, sonra ne olur ne olmaz ben burada doldurtayım dişimi dedim. Önce diş hastanesine gittim. Ama oradaki görevli bir hemşire, 182 den randevu almadan yardımcı olamayız dedi. Bende özele gittim. Şansıma gerçekten çok iyi bir dişçiydi. Erdal Acar diye otogarın karşısında bir diş hekimi. Hemen yardımcı oldu. Üstelik hemen  yiyip içebilirsin dedi. Ücreti de 100tl idi. Bilmiyorum Sinop’ta normalde ne kadar.

Burada bazı bayan turistler üstsüz yüzüp güneşleniyor, bizim otelde de vardı. Bu arada denizde altsız da güneşlene rastladık.

Bitez dondurmasından yedik. Bu arada Tayland dondurmasının yapılışını izledik. Meyvelerle yapılan çok hafif bir dondurmaydı, beğendik.

dondurma yapılışı paylaşan: ncabaci

Öğleden sonra biraz dinlendik ve havuzda yüzdüm.

akkan&bebek otel

Sonra da akşam için hazırlandık. Son gecemizdi Bodrum’da. Deniz kenarındaki Dinç Resturanda Kalamar yedik, bira içtik. Mehtap vardı, deniz durgun, Bodrum Kallesinin ışıkları denize vurmuştu. Diğer tarafta tekneler… Görüntü muhteşemdi.

Masamız kumların üzerinde ve mum ışında yedik yemeğimizi. Son gecemizi böyle değerlendirdik.

bodrumbodrumbodrumdinç resturan bodrum 2016-10-06-22-36-19

Burada ilgimi çeken bir başka şey köpekleri oldu. Hepsi kangal gibi kocaman köpekler, hepsinin bacak yapıları çok uzun ve bol miktarda var sokaklarında. Rahat rahat dolaşıyorlar.

Gece geç vakit odamıza geldik valizlerimizi hazırladık..

Sabah saat 9.30 da otelimizden büyük bir memnuniyetle ayrıldık. Gerçekten çok güzel, temiz ve rahattı. Teşekkürler Altan Bey ..

Saat 10.00 da Edremit- Akçay’a gitmek için Kamil Koç’un rahat otobüsüne bindik. Biletimizi özellikle karadan aldık, çünkü uçak çok geç saatte gidiyordu, iyi ki de otobüsle gitmişiz, ben böyle rahat bir yolculuk karadan yapmamıştım. 8 saat sürdü, ama hiç yorgunluk hissetmedik.

Bodrum’a elveda, Hattuşa’ya merhaba…..Arkası yarın…