Önce İstanbul….Sonra Sinop…

Ben bu bir ay yokluğumu size, sondan başlayarak anlatmak istiyorum.

8 gün 7 gece süren Batı Akdeniz turumuzdan döndüğüm gün kızımda kendine kiralık ev bulmuştu. Hemen öbür gün bizde evi görüp hemen taşınma hazırlıklarına başladık. Kızımın yoğun bir çalışma temposu olduğundan evi toplama işi bana kalmıştı. Yıka, kurut ütüle ve kutulara yerleştirdim herşeyi  6 gün boyunca. Sonrada ev temizlendi ve araba tutulup eve eşyalar yerleştirildi. İnanın son gün evde 4 kişi çalıştık. Güya kızımın da eşyaları azdı… Ev taşımak çok zormuş. Yerleşince de tabii çok güzel oldu.

Eşimde bu arada İstanbul’a gelmişti, aslında önceden beraber gidiş dönüş uçak biletimizi almıştık ama program değişince o gitti, ben kaldım bir hafta daha İstanbul’da. Biraz iyi de oldu ablalarımla, yeğenlerimle daha çok vakit geçirme fırsatım oldu.

blankblankblank

Biraz Büyükdere Güzelleştirme Derneği Bahçesinde oturduk. Biraz yeni açılan Eski İskele Cafe’de oturduk.Oğlumla yürüyüşlere çıktık.

blankblank

Yeğenimin doğum günüde de, Simas Terrace Cafe’ye kahvaltıya gittik. Çok güzel mekandı, arkadaşları da çok candan insanlardı, hoş bir kahvaltı oldu. Yeğenime de sürpriz yapıp, doğum günü pastasını orada kestik.

blankblankblankblankblankblankblankblank

blank blank blank blankblank blank

İstanbul çok pahallı bir şehir. Bugün Sinop’ta pazara çıktım, İstanbul ile mukayese götürmez, neredeyse sebze ve meyve fiyatları İstanbul’un üçte biri. Allah kolaylık versin orada yaşayanlara.

Birkez İstinye Parka gittim, Sinop’tan arkadaşımla buluştum. Dolaştık, çok fazla kalabalık değildi. Son günde Metrocity’e gittik, dükkanlar kapanmış, çok az kişi vardı orada da, üzüldüm..Birkez de Eminönüne ve İkea ya gittim hepsi bu.

Ve nihayetinde 23 mayısta çok çok özlediğim Sinop’uma döndüm. Kavuşturana şükürler olsun.

Birazda dünden bahsedeyim.

blankblankblankblankblank

Resim kursundan çok sevdiğimiz arkadaşlarımdan biri Ümre’ye gitmişti, ona hoşgeldine gittik. Oturmamız çok güzeldi, bize zemzem suyu ve hurma ikram etti. Ve enam ve  başörtüsü hediye etti. Madem böyle bir hediye aldık, haydi yasin okuyalım yeni kitaplarımızdan dedik. Ve ben yeni Türkçe yasin okudum, duasını da yaptım ramazanı orada karşıladık anlayacağınız.

Panoromik fotoğraf üstünü tıklayınız

blankblankblank

Çok mutlu oldum ve kısmet olursa Allah bana da Ümre ‘yi nasip etsin dedim. Gidebilirim gibi geliyor.İnşallah.

Ve 11 ayın sultanı ramazan geldi. Hepinize hayırlı ramazanlar diliyorum. Allah güle güle geçirmek nasip etsin.Bol dualı, huzurlu, sağlık içinde geçirelim inşallah.

Vatanımıza ve dünyaya da barış ve huzur gelsin. Amiiiiiiiiiiin.