Sifad’la Sarıkum ve Akliman Gezisi & Fotoğraf Çekimi….2019..

Sifad’ın gezilerine ve fotoğraf çekimlerine bir süredir katılamamıştım. Ne zaman ki 1 gece yatmalı Çangal ve Akgöl Gezisini görünce hemen katılalım dedik,eşimle..

Ama beklenen gün geldiğinde,havalar güzel gittiği için Çangal Dağlarında kar yokmuş ve bizim 1 gecelik kalmalı gezimiz iptal oldu. Tabi bir hevesle gezi için kalkındığımızdan Sifad Başkanımız Aslı Ozan, günlük bir gezi yapalım diye önerdi, bizlerde kabul ettik ve dün de(Pazar)  bu geziyi gerçekleştirdik.

Saat 7.00 de kalktım, iyi ki de saati kurmuşum,normal günde erken kalkan ben, o sabah uyuyacağım tutmuş. Neyse ki tam saat 8.55 de buluşma yerindeydik.3 araba erzakları alıp yola çıktık.

İstikamet Sarıkum’du. Havada bir güzel bir güzel anlatamam. Aslı’nın deyimiyle MİS gibiydi..))

blankKuş gördük durduk, kuş gözetleme yeri gördük durduk.Değişik yapıda ağaç gördük durduk.Bu arada bir ara ben modellik  yaptım, bir ara Yeşim..Ersin arkadaşımızın da drone si vardı o da tepeden görüntüledi bizi.

Dura kalka geldik Sarıkum’a. Deniz harikaydı..O hafif dalgaların sahile vururken çıkardığı ses müthişti. Birden yaz mevsimini özledim. Burada, yıllar önce denize girmiştim. Ama bir daha bir türlü kısmet olmadı. Süper görünüyordu. Burada rib olayıda yok sanıyorum, onun için çok rahat yüzülür.

Hatta bazı kişiler çadır kurmuş, kısa kollu t shirtleriyle piknik yapıyorlardı.

Saat 13.00 gibi Sarıkum’dan ayrıldık ve Akliman piknik alanına gittik. Güneşin altında masaların birini tutup yerleştik.Bu arada, ya ne kadar kalabalıktı oralar. Güneşi gören pikniğe gelmiş. Her masanın dibinde mangal, kimileri balık, kimileri et ızgara yapıyorlardı. Bazıları da semaverlerinde çaylarını demliyordu. Tabi bizim gruptaki beylerde hemen kolları sıvayıp mangal yaktılar. Hem de 2 tane birden.

Sağolsun başkanımızda bizleri düşünmüş neler almış neler….Eti geçiyorum, biraz lükse kaçacak biliyorum ama yazmadan edemeyeceğim, patlıcan ve biberimiz bile vardı yani….Önce onları közledik, sonra soğan derken, nihayetinde Evrim ve ailesi gelince de köfteleri koyduk ızgaraya…

Herşey çok güzeldi. Bol boldu. Hatta başkan burma tatlısı bile almıştı. Meyvemiz, kuru yemişimiz bile vardı. Kuş sütümüz yoktu ama,zaten öğlen yemeğinde de kuş sütü olsa da içmezdik.

Bu arada Özay’ın bahçesinden getirdiği limonlardan bahsetmeden geçemeyeceğim. O ne güzel limondu, ne kadar sulu ve mis kokulu. Hatta gelirken bir tane eve getirdim. Ve kullanmadım salataya filan,direk portakal gibi yedim. Yani burada bahsettiğim kadar var inanın.

Özay Erol arkadaşımızın çektiği güzel fotoğraflar içinde teşekkür ederim. Aşağıdaki fotoğraflar kendisine ait. Teşekkürler Özay.

Bir ara aramıza, eski başkanımız  Erdoğan Purçlutepe, aileye yeni katılan kızı Neva ve eşi ile katıldı. Epeydir bebek görüp sevmemiştim. Çok güzel bir duygu.

Ve yemek işi bitince şöyle bir çevreyi dolaştık, bol bol özçekim yaptık. Eve geldiğimizde saat 17.30 olmuştu.

Aman Allah’ım ne yorulmuşum anlatamam.Görende Sarıkum ve Akliman’a yürüyerek gidip geldiğimi sanırdı.Açık hava çarptı galiba..

Neyse bugün iyiyim çok şükür. Yarında mutfağımı yaptırıyorum, işim çok anlayacağınız. Normalde bugün başlayacaktı ,fakat malum derler ya ustanın iki çantası olur diye, yarın kısmetse birini bize bırakacaklar. Haydi bana rast gele.

Bizleri bir araya getiren Sifad’da çok çok teşekkür ediyorum. Bu arada SİFAD ailesi gün geçtikçe büyüyor. Eğer sizde fotoğrafa meraklıysanız, niye bizim aileye katılmıyorsunuz….Bekleriz efendim….Beraberce bol bol fotoğraf çekeriz.

Başka gezilerde görüşmek üzere, sizlere iyi geceler diliyorum.

Hakkımda Nilgun

blank
Sinop'ta yaşayan, Sinop'lu bir bayanım. Gezmeyi, yüzmeyi, konuşmayı, sosyal aktiviteleri çok severim. İnsanlara yardımcı olmak beni çok mutlu eder.Ve tam bir Sinop Aşığıyım. Bu kadar yeterli mi?)))

İlginizi Çekebilir

Calista Otelde 2. Gün

Merhaba tekrar, Calista Otel’de tatilimizin 2. Gününü anlatmaya devam edeyim. Rahat bir uykudan sonra sabah …