Nasıl Geçti Habersiz……..

Sevgili okuyucularım hepinize merhaba..

Ne kadar uzun zaman olmuş yazmayalı,çok üzgünüm. Ama anlayışla karşılayacağınızı umuyorum. Çünkü güzel bir yaz geçirdim çok şükür, bol bol yüzdüm, arkadaşlarımla birlikte oldum, derken aaaaa birde baktım Eylül gelmiş…..Eylüüül sen ne zaman geldin?Nasıl geçti koca 2 ay….Vallahi farkında değilim…Ne zaman farkına vardım biliyor musunuz, hava bozunca…Dün şakır şakır yağmur yağdı, denize gidemedim, evden çıkamadım, sonra eylül doğum günü ayımız kutlamalar başladı derken, yaz bitmiiiiş….

Bu arada ağustosta, bayram sonrası da hava bozdu, ama kızım buradaydı onunla birlikte olunca anlamadım , beraberce bir şekilde vakit geçti.

Ya ben şimdi nereden başlıyayım ki yazmaya….

En iyisi telefonumdan fotoğraflara bakayım ve sırayla kısa kısa geçeyim yaptıklarımı….

Temmuz ayında SİFAD’IN Karma Fotoğraf sergisi oldu. Katılım güzeldi, Protokolden açılışa kimse gelmese de, daha sonra başkan yardımcısı ziyaret etmiş.Her zamanki gibi ,bizim rutin cadde karşısından  grup fotoğrafımızı bu senede çektim.Sergiye katılan ve gelen arkadaşlara çok teşekkür ederiz.

Temmuz ayında liseden arkadaşlarımızla buluşup Gerze’ye gittik. Havada mükemmeldi, bizim havamızda iyiydi, biraz gezdik, pide yedik, sahilde oturduk ve akşam üzeri döndük.Keyifli bir gün oldu bizim için.

Ağustos ayının başında diğer gruptaki arkadaşlarımla tekne tutup, en sevdiğimiz yerlerden biri olan Karakum’un sonunda ki yere gittik. Oranın suyu cam gibi.Denize bir şey düşse her şeyi görüyorsunuz olduğu gibi, biz çok seviyoruz orayı.  Su altı fotoğrafları da çektim o gün, çocukların çok hoşuna gitti.

Balık da tutmaya başladık, bu sene istavrit var. Hatta önceleri mezgit vardı, şimdilerde istavrite döndü. Ama palamut hala çıkmadı.

Bayram da kızım geldi.O gelince ev daha bir neşelendi tabi…9 gün kuş misali geçti. Geldiğinde hava çok güzeldi, hergün denizdeydik. Bir gün Gerze’ye gittik. Çok enteresan Sinop’ta doğdu büyüdü, ama ilk kez görmüş Gerze’yi.

Ve Ağustos  ayında Bianel ablank

blankçıldı. Arkadaşlarımla açılışa katıldık. Hal binasında oldu açılış. Ve birgün bende etkinliğe bizzat katıldım. Çini grubu arkadaşlarımla birlikte 2mx2m büyüklüğündeki bir tuvale Sinop ‘u tanıtan yerler çizdik birlikte.

Stockholm’dan gelen Profesör Samuel Nyholm ‘un ve Melih Görgün Hocamın önerileriyle yaptık.Daha sonra Stockholm ‘den gelen Profesör Nyholm’un talebeleriyle bu proje tanıtılacaktı, ama bazı yerlerden izin alamadıkları için ,istenilen sonuç alınamadı maalesef.Ama geriye güzel arkadaşlıklar kaldı.

Yine Bianel kapsamında,Sabahattin Ali Sokağında sözlü tiyatro etkinliği oldu. Farklı bir etkinlikti güzel vakit geçirdik.

Kent Konseyin’den ve Sinop’tan, bazı kadınlarımızın hazırladığı sadece Kadın isimlerinden oluşan,çok zengin bir yemek çeşidiyle, kalabalık bir gruba Bianel yemek verdi. Eski Buzhane’de yapılan bu etkinlikte de yerli ve yabancı birçok kişinin katıldığını gördüm.Ben de Kocakarı Gerdanı tatlısından yedim, harikaydı ellerine sağlık yapanların.

Komşumuz oğlu evlendi. Bahçelerdeki Çınar Düğün Salonunda yemekli bir düğün yaptılar ,çok güzel oldu.Herşey harikaydı. Gelin ve damatta tabii.Gelinimiz güzel bir  Fransız kızıydı.Ömür boyu mutluluklar dilerim.

Ve yine ağustos ayında bu defada liseli arkadaş grubumla Gerze yolunda ki Karaca Su Alabalık Tesislerine gittik.Alabalık yedik. Balıklar küçük olduğu için bize kızartma yememizi önerdiler. Güzeldi, fiyatlarda çok uygundu. Bizden sonrada bayağı kalabalıklaştı.Böyle köy havası var, ağaçlar altında, yandan su akıyor, ileride balık havuzları var. İyi düşünmüşler, sanki hem piknik yapıyor, hem yemek yiyorsun.Farklıydı..Güzeldi, ben sevdim…

Ve yine ağustos ayında Buket Kaya arkadaşımın oğlunun sünneti oldu. Love Story’de, gittik çok güzeldi.Gecenin ilerleyen saatlerinde Buketciğim de şarkı söylemiş ama, biz fazla kalamadık maalesef. Allah damatlığını da göstersin inşallah.

1 Eylülde balık sezonu şarkılı türkülü açıldı. Ama palamut hala yok, Zonguldaktan hamsi gelmiş, tezgahlarda vardı.Palamut olmasa da istavrit, mezgit,zargana,ve havuz balıkları tezgahları süslüyor.

Ve eylül ayına girdiğimizde doğum günü kutlamaları başlıyor.Önce bir grup arkadaşlarımla hem doğum günümü kutlayalım,hem de deniz sezonunu kapanışını yapalım diye yine tekne tutup, önce Karakum tarafına, sonra Alin Otel  önüne gidip yüzdük, deniz hafif serinlemiş,ama güzeldi.Bu arada ilk pastamı kestim, güzel bir gün geçirdik birlikte arkadaşlarımla.Ardından eşimin doğum günüydü 6 eylül onunki sessiz sedasız kutlandı, hiç sevmez kutlamayı da.

Ve 2 gün sonra resim grubu arkadaşlarımla kutlama yaptık. Eylül ayında benim doğum günüm yanı sıra, Hümeyra ve Hava’nın da doğum günüydü, Zinos’ta hep birlikte kahvaltı yapıp, pastamızı kestik.Etti 2. Esas doğum günüm 11 Eylül. Bakalım bu defa kimlerle kutlayacağım…

Dün akşam Love Story’de yine düğündeydik,Sema arkadaşımız kızı Işıl evlendi. Çok güzel bir gelin olmuştu. Genç çiftlere ömür boyu mutluluklar diliyorum.

Bu  yazdıklarım fotoğraflardan çıkartarak yaptığım gezmeler ve aktiviteler…Yine bayağı şeyler  yapmışım. Demek onun için yorgunum.

Kış gelse de dinlensem.

Bu kadar koşuşturmaya diz dayanır mı.?Dizim çok ağrıyordu, fizyoterapist Aynur Baş’a gidiyorum.Elle yaptığı bazı hareketler ve kuru iğne yöntemiyle beni tedavi ediyor. O eski ağrısı kalmadı. Birde azıcık dinlensem her şey çok güzel olacak. En büyük sorunumda hergün 4 katlı evin merdivenlerini belki 4 kez inip çıkmam.Yağmur yağdı da 2 gündür evdeyim.Fizyoterapist Aynur Baş’dan gerçekten ben çok faydalandım. Ve çok da hastası var.Verdiği egzersizleri de yapınca mutlu sona ulaşıyorsunuz.Sizlerinde sorunları varsa tavsiye ederim..

İki ayı özetledim,bitti. Yeni yazılarımda buluşuncaya kadar kendinize iyi bakın.

Bir daha ki yazımda , neler neler olacak…..Sürpriiiiiiiz….