Canlarım Geldi….Sinop & Antalya -Çıralı-İstanbul

Ben geldim…

Sizlere bu yaz doğru düzgün yazamamıştım. İnşallah bundan sonra yazabilirim.

Çok hızlı ve güzel bir ay geçirdikten sonra yine Sinop’tayım. Çok şükür evime kavuştum. Ne kadar çok güzel yerlerde görseniz de,insan yinede ‘’evim evim güzel evim’’ diyor.

Geçtiğimiz ayın 22 de oğlum ve gelinim Amerika’dan bizi ziyarete geldiler. 3 gün Sinop’ta kalıp akraba ve dostlarımızı ziyaret ettiler. Bizde bu arada özellikle gelinimize Sinop’u gezdirmeye çalıştık. 2 yıl önce nişanlarını yaptığımızda Karen, babası ile gelmişti ve birçok yeri gezdirmiştik ozaman. Şimdi de görmediği yerlere götürmeye çalıştık. Çok ta memnun kaldı. Türk yemeklerinden özellikle gözlemeyi ve tatlılardan da Künefeye bayılıyor. Ona gözleme yapmasını ben, künefe yapmasını da eşim öğretti. Bana gözlemenin hamurunu açmasını da öğret dedi ama, buna vaktimiz olmadı. Birdaha ki sefere inşallah dedim.

Sinop’tan doğruca Antalya Çıralı’ya gittik. Daha önce Yavuz Bungolowa giderdik, bu defa5 kişilik yer orada bulamayınca Bizde Bahçe Villa’dan yer ayırttık.Uçaktan indiğimizde bizi güzel bir araba aldı, 1saat 15 dakika sonra Çıralıdaydık.

‘’ Bahçe Villa’da’’  çok güzeldi. Portakal ve nar ağaçlarının altında yemyeşil, sessiz bir ortamdı. Kahvaltısı çok iyiydi, mekan bayağı hijyendi. Her bungolowun önünde hamak vardı. Kızımla biz paylaşamadık. Ama o çok yorgun olduğundan hakkımı ona verdim.)))

Yavuz Bungalow Bahçesi

Denize de 50 metre uzaktaydı, geliş gidişimizde hiçbir zorluk çekmedik.

Birde çok eski dostlarımızla beraber olduk. Oğlumun çocukluk arkadaşı, eşi,anne ve babası  Sinop’lu arkadaşlarımızla 2 gece birlikte olduk.Sohbete , yemeklerde harikaydı.

Oğlum, gelinim ve ben Olimpos’a yürüdük. Bol bol fotoğraf çektik.Kürek sörfü yaptık, ben bile üstünde ayakta durup kürek çekebildim. Heyecanlıydı.

Çıralıda mevsim eylülün sonu olmasına rağmen çok kalabalık ve hava çok güzeldi. Tekne turuna katıldık. 4 ayrı koya gittik. Her birinde yüzdük. Teknede öğle yemeği verildi, menüde balık ve makarna vardı. Çokta lezizdi.

Akşam yemeklerini çoğu kez Akkuş Resturanda yedik. Ekmeği, mezeleri etleri çok güzeldi.

Bahçe Villada sabah kahvaltısında sunduğu taze meyvelerin içinde ikram ettikleri incirlerde süperdi. İncirler minicik, ama bal küpüydü. Ve çoğunluğu yabancı ülkeden gelen müşterilerinde ençok tercih ettiği ürün, taze incir oldu.

Olimpos’da   gözleme yedik. Yine güzel ve çok hızlı bir 3 gün geçirip İstanbul’a döndük.

İstanbul’ yorgunluğumuzu atmış bir şekilde döndük. Burada da gezdik, alışveriş yaptık.

Bir gece kızım bizi ÇIRÇIR ‘a pikniğe götürdü. Doğum günümde de bizi götürmüştü,çok sevmiştik. Bu defa da çok güzel geçti. İnsan sevdikleriyle birlikte olunca ,heryer cennet geliyor gözüne.

Çabucak geçen 5 günün sonunda, oğlumla gelinimi yolcu ettik L.A. ye. Ve yine bizbize kaldık.

Çok alışmıştım bu defa, heran beraberdik ve gidişleri beni çok üzdü. Gelinim sarılıp ağlama ‘’Anneciğim’’(Türkçe) sizde geleceksiniz bizim yanımıza, sizi gezdireceğiz, sen bize yemek yapacaksın, ağlama dedi.

Yolları bahtları açık olsun, sevgileri daim olsun, sağlıkları yerinde olsun. Bir anne baba , başka ne isteyebilir evlatları için. Sizi seviyorum çocuklarım hem de çoooook.