Nihayetin de Aldıııık……..

Merhaba ben geldim…

Nereden mi geldim?İstanbul’dan..Bir haftalığına İstanbul’a gitmiştik. Hem kızımızı gördük, hem de Amerika vizesi aldık.Bu defa çok rahat oldu vize almamız, birkaç soru sordular, yanımızda götürdüğümüz hiçbir evrağada bakmadılar. Şimdi 10 senelik bir vizemiz daha oldu. Biliyorsunuz bundan öncede 10 senelik vardı, ama süresi dolmuştu. Hatta dolmadan 2007 ve 2009 yıllarında 2 kez gemi turuna gitmiş, ilkinde 13 gün, ikincisinde 23 gün kalkmıştık. Çokta güzel vakit geçirmiştik.

Ahh şimdi anılarım canlandı.2007 de gittiğimizde 5 bayan arkadaş gitmiştik.Ve süper vakit geçirmiştik.Bahamalar, St.Marteen, Sn.Thomas,Labadee,ismini hatırlayamadığım biryer daha vardı, buraları görmüştük.Hele Maimi’ye gittiğimizde Holliday İnn’de  kalmıştık ahh ne güzel anılar yaşamıştık. Otelimiz Bayside Marketplace’in tam karşısındaydı. Akşamları orayı dolaşırdık.Birçok lokanta, tekneler,lüks alışveriş mağazaları her şey vardı. Birgün de Miami turuna katılmıştık, hem karadan ve hem de tekneyle denizden.Ünlü artistlerin yalılarını görmüştük.

Her şey çok güzeldi.

İkinci gittiğimizde önce bir arkadaşımla Chıcago’ya gidip, orada oğlumla buluşup gezmiştik. Oradan da anılarımda kalan, yüksek binalardan caddeye güneş ışınlarının düşmemesiydi. Birde St. Patrick Day’e denk gelmiştik, orada tüm nehirin suyunu yeşile boyamışlardı.Onu da unutamıyorum.Oradan İllinois’e gitmiştik, oğlumun okulunu ve yaşadığı yeri görüp,Miami’ye uçmuştuk. Türkiye’den gelen diğer arkadaşımızla Miami Havaalnında buluşup, yine Holliday İnn ‘e yerleşmiştik.Ve diğer günde gemimiz Miami limanından hareket etmişti. Yine birçok yer gördük.Gezmek ne güzel. Ama gemiyle 2 hafta gezince, yediğimiz karides ve istakozların yanında , pırasayı çok özlemiştim. Üstelik o kadarda sevmem. Ama uzaklarda olunca pırasayı bile özlüyorsunuz bu kadar yemeğin yanında. Birde zeytini çok özlemiştim, beyaz peyniri de.

Bu arada Mexico City’de, yunuslarla yüzmüştük.

Neler yazacaktım, nerelere gittim.Seyahat olunca anlatmadan duramıyorum.Bu defada kısmetse oğlumun yanına gideceğiz. Ama ne zaman henüz karar vermedik, kısmet artık.

İstanbul yine herzaman ki gibi ……Nasıl görmek isterseniz öyle yani… Güzel tarafını görmek isteyen o yönünü, sevmeyen ise , birbaşka yönünü anlatır size… Ben bu defa fazla gezmedim, bir gün gemiyle Eminönü’ne gittik , hepsi o. Diğer günler vaktimi AVM lerde geçirdim. Neler moda onlara baktım,fiyatları öğrendim. Üstler 80-260tl. Elbiseler 130-300tl,pantolonlar 80-300 tl arası. Bu fiyatlar tabii normal mağazalardaki fiyatlar. Koton, Mango, Mudo, Hm gibi mağazalardaki fiyatlar. Yalnız bu defa yeni bir yer keşfettik Nişantaşı’nda, ürünler kaliteli ve çok modern di. Fiyatlarda bayağı uygundu. Fransa’da yaptırıyorlarmış birçok ürünü. 5 kız kardeşin açtığı bir mağaza zinciri.5İN 1Canpolat. Tavsiye ederim. Biz kızımla en son gün gidebildik ve yinede birçok şey aldık.

Bu arada diz ameliyatı olan ablamla çok vakit geçirdim. Bir akşam Big Chef’e yemeğe götürdü kızım. Güzel bir mekan, ama fiyatlar kazıktı. Ve işte 8 gün hemen geçti. Yine döndüm Sinop’a.

Sinop’um.Benim güzel Sinop’um..Kurslar ve günler hemen başladı tabii. Bugün Liseli grubumla, Beyaz Ev’e kahvaltıya gittik. Kahvaltısı da, ortamda çok güzeldi.Tabii sohbetimizde. Öğleden sonra da Seramik Kursuna gidip çalıştım. Bu arada ürünlerimin çoğu pişmiş. Bazıları çok güzel olmuş. Gittikçe daha da güzel yapacağım inşallah.

İşte böyle sevgili günlük. Haberler benden bu kadar. Hepinize iyi geceler.Kendinize dikkat edin.

Not:Öpüşmeden selamlaşın arkadaşlarınızla, hatta tokalaşmayın bile. Sıksık ellerinizi yıkayın, kapalı ortamlarda bulunmayın.Korona virüsünden, Allah korusun hepimizi…