7Ekim.. Costa Fortuna..

Dün akşam dinlendik. Bu sabah kalktığımızda saat 8.00 di. Bütün gün gemide kalacağımızdan hiç bir acelemiz de yoktu. Saat 9.00 gibi kahvaltıya gittik.Aheste aheste kahvaltımızı yaptık. Bu gemide dikkatimi çeken şeylerden biride, çok miktarda sigara içilen bölüm vardı. Bir kere salonların her birinde sigara bölümleri var. Yani bu bölümler oda şeklinde değil, normal koltukların önlerindeki masalarda ,özellikle cam kenarında olanlarında küllükler var. Oraya oturup rahatlıkla içebiliyorsunuz. Güvertenin de ilk sağ katında yemeğinizi de yiyor,sigaranızı da içebiliyorsunuz. Üst güvertelerde tamamen serbestti sanırım. Çünkü her yerde küllük gördüm.Kumarhanenin her yerinde serbestti. Biraz gemiyi tanıyalım diye dolaştık. Mağazalarını inceledik, ama fiyatların yüksek oluşu bizi cezbetmedi.Çokta içimizin kaldığı bir şey yoktu.

costa fortunacosta fortunacosta fortunacosta fortunacosta fortunacosta fortunacosta fortunacosta fortunacosta fortunacosta fortuna yemeklericosta fortuna'da akşam yemeği

Gemide yürüyüşe çıktık. Yürüme yolunun bir turu, 260 adımdı.  Biz katları yürümeyi tercih ettik. Oranın bir turu ise 44o adımdı. Gemi çok uzundu gerçekten.

Aqua park vardı. Hava çok sıcak olmadığı  ve havuzda küçük olduğu için yüzmek içimizden gelmedi. Ama jakuzisine girdik.

Öğlen yemeklerini ister özel resturanlarda yiyor,servisini garson yapıyor. Ya da 9.kattaki lokantada self servis, kendiniz istediğinizi alıyorsunuz.Balık, tavuk, domuz eti her zaman var. Biz gemide 3 kez öğle yemeği yedik , çünkü diğer günler hep turdaydık.

Bu arada tavsiye edilen yemeklerinden de yedik. Onu zamanı geldiğinde yazacağım.

Akşam tiyatro salonundaki gösterilere katıldık. Şarkı ağırlıklıydı. Frank Sinatra, Liza Minelli, Janet Jacson, Tom Jones, Elvis Presley gibi sanatçıların şarkılarını söylediler. Bu arada Gemi Kaptanı ve yardımcıları, gemide önemli yerlerde çalışanlar, sahneye çıkıp yolculara hoş geldiniz değip kendilerini tanıttılar.

janet Jackson Sarkısı_WMV V8 ile ncabaci

Frank Sinatra&Lisa Minelli Sarkısı_WMV V8 ile ncabaci

Akşam yemekte yine Sevda ve Sedef Hanımlarla birlikteydik. Onlar bizleri Bodrum’a ve Bozcaada’ya,bizlerde Sinop’a davet ettik.Bu arada herkese şampanya ikram ettiler, peçetelerimizi elimize alıp sallayarak ve şerefe diyerek, kaptanın hoş geldiniz seremonisine eşlik ettik.

kaptan&salute_WMV V8 ile  ncabaci
Yemek salonu 3 katlıydı. İlk yemek saati 19.15 de2. Si de 21.15 te idi. Biz ikinci gruptaydık. Yemekten kalktığımızda saat 22.50 oluyordu. Tabii hemen yatmamak için gemide Kulüp kulüp dolaşıp dans edenleri ve animasyonları izliyorduk.Bu durumda da her gece 1.00 den aşağı hiç yatmadık. Sabahları her zaman ki gibi önce ben uyanıyor ve arkadaşlarımı kaldırıyordum.

Yataklarımız çok rahattı.Oda çok genişti.Rahat rahat yerleştik.

Yarın ilk durağımız Malaga olacak.İzlenimlerimi aktaracağım.Şimdilik hoş çakalın.

Hakkımda Nilgun

blank
Sinop'ta yaşayan, Sinop'lu bir bayanım. Gezmeyi, yüzmeyi, konuşmayı, sosyal aktiviteleri çok severim. İnsanlara yardımcı olmak beni çok mutlu eder.Ve tam bir Sinop Aşığıyım. Bu kadar yeterli mi?)))

İlginizi Çekebilir

Calista Otelde 2. Gün

Merhaba tekrar, Calista Otel’de tatilimizin 2. Gününü anlatmaya devam edeyim. Rahat bir uykudan sonra sabah …