Kadınlar Gününüz Kutlu Olsun…

Bugün bizim günümüz.)))Sanki diğer günler değil.)))Bence her gün bizim günümüz.Çünkü dünya bizim üzerimize kurulu diye düşünüyorum.
Yapılan araştırmada dünyanın %52 sini kadınlar oluşturuyor, diğer yarısını da malumunuz üzere kadınlar yetiştiriyor…Yani anlayacağınız durum gün gibi ortada…)))
Sevgili kadınlar, bugün ve her gününüz kutlu olsun..
Biz 2 gün önceden başladık bugünü kutlamaya. Epeydir Havza’ya gidememiştik. Bir dernek yönetimindeki arkadaşlarla birlikte minübüs tutup gitmek istedik ,önce minübüsü dolduramadık, sonra üyelerden istek geldi, bizde gelelim dediler, bu sefer mini otobüs tutmak durumunda kaldık.Arkadaşlar, arkadaşın arkadaşı derken biz 32 kişi oluvermişiz.)))
Boyabat üzerinden direk gittik. Hava Boyabat’ta karlı ,daha sonra günlük güneşlikti.Karlı derken sanırım bir gün önce yağan kar yerlerde kalmıştı, yoksa her daim güneş vardı.

boyabatgunsel dırıancereDSC06344
Ancere Otel’i çok seviyoruz biz. Bunda en büyük etken olimpik yüzme havuzunun oluşu ve kese ,masaj işinde çok iyi olmaları.
İlk gittiğimiz de havuza girdik, saat 13.30 za kadar yüzdük, sonra resturanına çıkıp hafif öğlen yemeği yedik. Sonrada hamamına gittik. Hamam kısmında da 2 küçük havuz var, biri çok sıcak ,bir diğeri orta sıcaklıkta. Ama açık söyleyeyim ben sıcağı sevmem, en çok tercih ettiğim olimpik yüzme havuzu. Ama uzun süredir, bayanlar ayrı, beyler ayrı saatlerde yüzüyor, onun için belirli saatleri var.Ama hamam 24 saat açık.

ancere otelDSC06346DSC06348DSC06351DSC06366DSC06367DSC06364DSC06365
Akşam yemeği açık büfe, yok yok vallahi.Ve birde çarşamba akşamı ud eşliğinde müzik var.

Kadınlar Korosu ile ncabaci
Çok eğlenceli ve güzel bir akşam yemeği geçirdik, oynadık, şarkılar söyledik.2 arkadaşımızın doğum günüydü, pasta kestik, kutladık.
Sonra isteyen yine hamama gitti, maskeler yaptık ,güzelleştik.))))

Sabah açık büfe kahvaltı sonrası, yine olimpik yüzme havuzunda yüzdük , yıkandık çıktık.
Dönüşte yeni açılmış olan LOVELET’e gittik, biz Pide Elli5’de ,pidemizi yedik.Sonrada alışveriş yapıp , yine otobüsümüzle döndük.
Saat 19.00da ben evdeydim. Bu kısa seyahat çok iyi geldi . Doping oldu bize, biraz stres attık.)))
Şimdi yeni bir gün Sinop’ta. Hava güzel günlük güneşlik. Umarım sıcaktır da..
Neyse bizim gülen yüzümüz, insanın içini ısıtan en güzel güneş oluyor..)))
Hepinize Sinop’tan sevgilerimi sunuyor, tüm bayan okuyucularımın Kadınlar Gününü Kutluyorum..
İyi ki varsınız sizi çoook seviyorum……