Dönüşe geçtik..

Son günümüzdü sabahtan valizleri hazırladık, Sinop’lu arkadaşlarımızla birlikte kahvaltı yaptık Yavuz Bungalov’da ve sonrada denize girdik. Hava oldukça sıcaktı. Sanıyorum 30 derece civarındaydı ve biz sıcaktan nefes alamaz duruma geldik.Ben kesinlikle sıcağı sevmiyorum. İyi ki, ilk iki gün bu kadar sıcak değildi. Akşamdan planladığımız bazı şeyleri,sıcaktan gerçekleştiremedik.
Uçağımız 18.45 de kalkacağı için son bir yemek yiyelim Çıralı’da dedik ve bu defada ev yemeklerini tercih ettik. Ama fazla beğenmedik, birazda pahallı geldi.Sonrada kavun içinde dondurmalarımızı yedik ve saat 15.30 da arabamız geldi bizi almaya.2 saat süren yolculuğumuzdan sonra hava alanındaydık, kızım İstanbul’a bizler Samsun’a hareket ettik.
Samsun’a geldiğimizde hava daha tam kararmamıştı.İlerleyen saatlerde çok yağmur yağdı, hem de gök gürültüsü eşliğinde.O gece arkadaşımda kaldık, öbür gün saat 13.00 de, yine Yeşilyurt’tan Sinop otobüsümüz bizi aldı.
Geldiğimizde saat 16.00 olmuştu. Sinop’ta bir hareketlilik,bir hareketlilik görecektiniz. Bir yandan gençlik faaliyetleri yapılıyor, diğer yandan Dragon yarışları yapılıyor, planörler uçuş yapıyorlar….Çok güzel manzaraydı ama biz izleyecek durumda değildik.
5 gün bir ayrılıştan sonra Sinop’a dönmüş, bizi bekleyen işlerle haşır neşir olmuştuk bile. Gece yapılan fener alayına bile katılamadık maalesef.

2013-05-18-13.52.292013-05-18-14.40.372013-05-18-15.25.052013-05-18-14.48.21
Bir Çıralı maceramız daha sona ermişti. Ve gerçekten bir rüya gibi geçti.Güzel bir rüya…
Dünde yine resim kursumuz vardı. Arkadaşlarla özlemişiz birbirlerimizi bir sohbet bir sohbet)))))Ama resimde yaptık tabii. Hatta biraz daha uzun kalalım dedik, öğlende beraberce birşeyler atıştırdık sınıfta. Çok güzel bir gün geçirdik. Çok uzun süre resim yapınca benim yine kolum tutuldu.Bugün sargılı yine sağ kolum.((((Umarım birkaç güne iyileşirde şu son tablomuda bitiririm…

bilim sanatta resim kursuDSC07515DSC07518
Sevgili günlük anlatacaklarım şimdilik bu kadar.. Görüşürüüüüüüüz.)))