Nereden başlasam…

Şimdi ben nereden başlasam ki?

Haberlerde eskidi artık. Ama şöyle bir kısa özet geceyim en iyisi..

Safranbolu’dan Pazar gecesi gelmiştik. Pazartesi günü daha yorgunluğum çıkmadan, Dask’ın ödül törenine katıldık. O kadar çok kişiye ve çok çeşitli dallarda ödüller verildi ki, burada yazmam imkansız. En iyisi size linki vereyim, merak ederseniz bakın.

Bu etkinlik de en sevindirici durum, jüride SİFAD  Başkanı Erdoğan Purçlute’nin olması ve yine Sifad ‘dan birçok arkadaşın başarılarıydı.

SİFAD ÖDÜL DAĞILIMI şöyle:

KUşlar—Upi Gümüş Madalya—Evrim SÖNMEZ
Upi Mansiyon—İdris ÖLMEZ
Upi Mansiyon—Evrim SÖNMEZ
Sergileme–Volkan TUNCAY—İdrİS ÖLMEZ(3)—Evrim SÖNMEZ(2)

Ben bir kez daha köşemden tüm Sifad üyelerini kutluyor, başarılarının devamını diliyorum.

DSC06300 DSC06302 DSC06305DSC06310 DSC06311DSC06321DSC06339DSC06340DSC06343DSC06344DSC06348DSC06349DSC06352DSC06357DSC06363DSC06366DSC06372DSC06379

O gece güzel fotoğraflar çekemedim maalesef, çünkü ışıkları sahnenin arkasına koymuşlar makinemizde patlıyordu. Sonra havada çok rüzgarlıydı, saat 23.00 e gelirken ayrılmak durumunda kaldık.

Bu arada DASK grubundan kızımın 2 arkadaşı da Sinop’a gelmişti, onları da evimizde konuk etmek den mutlu olduk. Çocukları da yarışmaya katıldı. Çok şeker bir oğlu vardı, Deniz…Sevimli mi sevimli, kendisi İngiltere’de yaşadığından sanırım, Sinop’ta gece 21.00 de denize girdi, maşallah vallahi. Biz daha montlarlayız.:)))

Sali günü bizim kızlarla Bektaşağa’da yeni açılan Park Yıldız Tesislerine gittik yine. Kızımla birlikte misafirlerimizi de aldık. Ama uçakları 16.30 da kalkacağı için onlar fazla kalamadılar.

DSC06382 DSC06389DSC06404 DSC06412

Biz yemek sonrası semaverde çayımızı istedik, sonra da doğada bol bol fotoğraf çektik. Kursa gidiyoruz ya, pekişsin diye dikkatlice çekiyoruz.))).

Çarşamba günü yorgunluğum hat safhaya ulaştı, bir ara bayılmışım gibi attım kendimi yatağa, 1-2 saat yatmışım, ama yine kendime gelemedim. Akşam da fotoğrafçılık kursum vardı, oraya gittim. Orada otururken biraz dinlendiğimi hissettim.

Perşembe günü arkadaşım Filiz’in, erken doğum günü partisindeydik. Bazı arkadaşlarım yine bir yerlere gideceği için erkene aldık doğum gününü. Canım arkadaşım iyi ki doğmuşsun, iyi ki sizleri tanımışım, nice nice güzel, sağlıklı ,bol gezmeli yıllar diliyorum tekrar.Hep beraber tabii.))))

DSC06437 DSC06439 DSC06441DSC06430 DSC06433DSC06442

Ve bugün Cuma.. Aaaa ne çabuk geldik cumaya yaaa…Böyle günlüğü de can kurban yani. Haftalık özet yazmak çok daha rahatmış.)))

Bugün sabahtan kızımı yolcu ettim İstanbul’a.1 hafta kaldı ve gitti. Bu gelişinde hiçbir şey anlamadım, onunda misafirleri vardı, benim gezide ona denk geldi derken pek fazla konuşma şansımız olmadı. Artık telefonlaşırız.)))

Bu akşamda konservatuvar da son gecemizdi, artık yaz tatiline giriyoruz. Salı akşamı konserimiz var. Saat 20.30 da Halk Eğitimi Merkezinde. Bekleriz.

Konserden sonra epey bir süre bir araya gelemeyeceğimiz için bu akşam daha hareketliydik, bol bol görüntü aldık.

DSC06449 DSC06452-001 DSC06455DSC06456 DSC06458 DSC06459 DSC06461DSC06465 DSC06468 DSC06471 DSC06473 DSC06474 DSC06477DSC06479 DSC06480 DSC06481 DSC06482

Hatta bir ara şefimiz dışarı çıkmıştı görüntü bile aldım:))

Sinop Belediye Konservatuvbarı paylaşan: ncabaci
Ve en nihayet ben size 5 günün özetini bir çırpıda anlatıverdim. Şimdi hayırlısıyla fotoğrafları da yüklersem benden iyisi yok.

Haydi hepinize iyi geceler diliyorum.