Bende ki haberler….

En son size 9 ağustosta yazmışım…Yaz olunca ister istemez böyle oluyor.

Gece yürüyüşleri, gündüz deniz derken vakit bulamıyorum yazmaya..

Bu kadar günde neler mi yaptım? Ooooo çok şey yaptım aslında. Ama ben şöyle bir özet geçeyim isterseniz.

Öncelikle vereceğim haber deniz ısındı. Son 5 kez girdiğimde tam temmuz sıcağı gibiydi. Bir ara filostoz vardı, onlardan korkarım girmedim. En son gittiğimde de Beroe ovata denilen deniz analarından çok vardı. Şimdi diyeceksiniz ki o da ne…

blankblank

O gün denize gittiğimizde henüz adını bilmediğim deniz anası türü tahmin ettiğim bir sürü canlı gördüm denizde. Ve doğma büyüme Sinop’tayım ilk kez görüyordum hayatımda. Torba gibi bir şey bir tarafı açık bir tarafı kapalı yüzüyordu. İster istemez korkup çıktım denizden. Sonra bir tanesini bir kaba koyup getirdim eve. Fotoğraflarını yayınladım bilen var mı diye . Sağolsun Su Ürünlerinden  arkadaşım İbrahim Öksüz fotoğraflarıyla paylaşıp bilgi verdi bana. O zaman öğrendim ismini. Zararlı değilmiş. O küçük deniz anaları kadar yakıyormuş. Bunların faydası bile varmış, hamsilerin besinlerini yiyen denizanalarını yiyormuş. Kim bilir bakarsın hamsi bol olur bu sene.

Ama denizlerimizi o kadar çok kirletmişiz ki, hiç balık yok bu sene. Şimdiye dek kayık dolu olurdu akşam üzerleri denizde, bu sene ancak yeni yeni başladı. Bizde ilk balığımızı (istavrit) dün tuttuk.

Bu arada 2 kez Samsun’a gittik eşim için.Bayıltılarak endoskopi çekildi, mide varisi varmış. Eus çekildi, önemli bir şey bulmadılar, 6 ay sonra birkez daha Eus çekelim yine bir şey çıkmazsa tamamdır dedi doktor.

blankblank

Bu arada gezmelerimize de devam ettik. resim grubu arkadaşlarımla Vip Cafe’ye kahvaltıya gittik. Ortam çok güzeldi, resturanın içinden manzara muhteşem görünüyordu. Biz bahçesinde kahvaltı yaptık, eğer yemeğe gidersek balkonunda yemeyi düşünüyoruz.

blankblankblankblankblank

4 gece önce SKY Kulübüne yemeğe gittik kızlarla.Havada muhteşemdi, çok güzel vakit geçirdik, yemeklerde süperdi gerçekten.

blank blank blankblank

Sonra ki gece, Karakum Plajına gittik, arkadaşımız mısır çorbası yaptı orada içtik. Çok güzel olmuştu, ellerine sağlık Zuhalciğim. Bu arada Leman’ında doğum günüydü, sürpriz doğum günüde ona yaptık. Pastayı görünce çok şaşırdı, gözleri doldu. Nice güzel yıllara Lemancığım.

blankblankblankblankblankblankblank

2 gece önce de Kale Burç Kafedeydik. Umut Koray Erdoğan söylüyordu. Sesine soluğuna sağlık, güzel vakit geçirtti bize. Repertuvarı çok güzeldi. Hatta bir ara yağmur çiseledi ama, yine de heryer doluydu.  Güzel bir gece oldu bizim içinde. Merdivenleri çıkmasından korkuyordum ama hiçte korktuğum gibi değilmiş, çok rahat çıktık.

blank blank

Dün Bianel açıldı. Misafirim vardı o sıralar gidemedim. Bundan sonra giderim inşallah etkinliklerine.

Vallahi aklıma gelenler şimdilik bukadar.

Biraz sonra yine denize gideceğiz kısmetse. Hoşçakalın, kendinize iyi bakın..

Not:Bugün deniz süperdi. Deniz suyu sıcaklığı 27 dereceymiş.Ama hiç balık yoktu.