Ben geldiiiiiiiiiiiiiiiiim…..

Yarın tam bir hafta oluyor İstanbul’dan geleli.

Hergün açıp oturacağım bilgisayarın başına, bakıyorum tam o gün bir oturmam oluyor, ya da bir yere gidiyorum.

Bu defa şaka maka sizden ilk defa bu kadar uzun ayrı kaldım. İstanbul’da tam 33 gün kalmışım. Bir de ondan öncesi var…

Ben İstanbul’u anlatmadan önce Sinop’ta ki şu son bir haftayı anlatayım size.

Geldiğim gün yorgunluktan geberiyordum, uçakta karar verdim her zaman ki gibi, eve gider gitmez duş alıp yatacağım dedim. Ama nerde gelir gelmez yine valiz boşaltmaya giriştim. Akşam saat 19.00 da bitti işim. Tabii ben de bittim. Ve yorgunluğum hala devam ediyor. Çarşamba geldim, Perşembe resim kursundan arkadaşım Müzeyyen de kahvaltı varmış, oraya gittim. İyi ki de gitmişim, kurs arkadaşlarımı görünce çok mutlu oldum, çok özlemişiz birbirimizi.

Bu arada telefonuma yeni indirdiğim programla koro çalışması yaptık, sesimizi ve görüntümüzü kaydettik. Daha sonra yine deneyeceğiz, çok hoşumuza gitti çünkü.)))

Cuma akşamı konservatuvardaydım. Bu defa da icrada ki arkadaşlarımı çok özlemişim, onlarla birlikte güzel vakit geçirdik, bol bol fotoğraf çektik tabii. Bu arada yılın ilk konseri, 2 Şubat gecesi, Halk eğitimi merkezinde olacak. Hepinizi bekleriz.

blank blank blank blank

Cumartesi sabahı eşimin akrabalarıyla Demirkollar’a kahvaltıya gittik. Havamızda pek güzeldi. Güzel bir kahvaltı yaptık, sohbet eşliğinde.

blankblankblankblankblank blankblank

Pazar sabahı tam kahvaltıya oturmuştuk ki, çok sevdiğimiz arkadaşlarımızdan biri haydi gelin Yalı Kahvesindeyiz dedi. Kahvaltı sonrası onların yanına gittik.

Yeni sinemamızı görelim diye Arif V216 dan bilet alacaktım ama maalesef hiç yer yoktu. Maşallah böyle dolu oluşuna çok sevindim.  Bizim de sinemamız oldu, bizde vizyonda ki filmleri takip edebileceğiz artık. Sinema da yer bulamayınca haydi balığa çıkalım dedik. Hava çok güzeldi, balıkta vardı, istavrit yakaladık. Ve arkadaşlarımızla birlikte bize gelip afiyetle yedik.

blankblankblankblankblankblankblank

Oldu pazartesi…. Pazartesi de samimi arkadaşlarım bendeydi, günümüze başladık. Ve 2 aya yakın birbirimizi görmediğimiz için özlem giderip, tatillerimizi anlattık. Ben İstanbuldaydım, diğer 2 arkadaşım Çanakkale’de, diğeri Samsun’da. Bir diğeri yurt dışındaydı, o da Cuma günü gelince ekip tamamlanacak inşallah.)))

Ve bugün Salı resim kursum var.İnşallah bu arada bir vakit bulabilirsem bir ara dinleneceğim.Hiç evden çıkmayacağım, öyle bir planım var.Yalnız bu hafta her günüm dolu.Bakalım haftaya boşluk bulabilecek miyim.

Ah unuttum başta yazmayı, hepinizin yeni yılı kutlu olsun. Allah sağlıklı, mutlu, bol paralı ve huzurlu, bir yıl geçirmek nasip etsin.

Ülkemize ve dünyamıza da barış gelsin. Şiddetin, terörün olmadığı, savaşın son bulduğu, çocukların güldüğü, kadınların şiddetten ölmediği, işsizlerin iş bulduğu, erkeklerinde huzurla  geçireceği bir yıl olur inşallah.

Amiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin.

Sinop özlemi çekenler…..

Merhaba sevgili okuyucularım..Nasılsınız?Ben iyiyim çok şükür. Corona günlerinde yürüyüş yaparak, ya da tekneyle balığa çıkarak …