by Çetin Nallıoğlu

Yıldızların altında…..Sifad & Zinos

Çarşamba akşamı iftar sonrası, Sifad’la yıldız çekimi yapmak için buluşma noktamız  Liman Kafeye gittik. Çayımızı yudumladıktan sonra Başkanımız Aslı, haydi Sarıkum’a gidiyoruz dedi.Şöyle bir ürktüm önce, ne yapacağız orada dedim. Yıldız fotoğraflayacağız dedi. Ayy orada yılan vardır, domuz filan vardır diye korksam da, korkunun ecele faydası olmadığını görüp bindik arabalara istikamet doğruca Sarıkum oldu. 2 senedir gitmemiştim. Hele gece hiç gitmemiştim. Bazı arkadaşlarımda el feneri, bazılarında alınlarında ışıklarla, Sarıkum’da ki çardağa doğru yürüdük.Allah biliyor ya ben korktum önce. Böcek gelir, yılan gelir diye . Hatta bir ara ayağıma çalı değdi, ben bir çığlık attım. Işık sıfır, sadece milyonlarca yıldız var gökyüzünde. Görüntü aslında muhteşemdi. Tripodlarımızı kurduk, ayarlar yapıldı,ama maalesef benim fotoğraf makinemden randıman alamadım. Hiç basmadı. Eşim yeni almıştı onu kurduk. O benimkinden çok daha iyiydi. Çetin Nallıoğlu arkadaşımızda aramızdaydı, sağolsun o bayağı güzel fotolar çekti.Zamanla karanlığa bizde alıştık ve zevk almaya başladık fotoğraf çekiminden.Sohbetimiz güzeldi, birazda yedik içtik. Saat yarıma geliyordu döndük Sarıkum’dan. Belki harika fotoğraf çekemedik ama, ilk deneme için yinede fena sayılmazdı. Ama arkadaşlığımız çok güzeldi.

blankblankblank

Şehre geldiğimizde fırından ekmek çıkmasını beklerken, biraz Yalı Kahvesinde oturduk, sonra da evimize gelip katırcı yağlaması yaptık fırından aldığımız sıcak pideyle..

Perşembe akşamı da resim grubu arkadaşlarımla Zinos Otel’e iftara gittik. Oranın sahibesi Sezer Hanım, bizim aynı zamanda sınıf arkadaşımız.

blankblank

Havuz kenarında oturmamızda, roofda yediğimiz akşam yemeğimizde çok güzeldi. Herşey için çok teşekkür ediyorum arkadaşlarıma.

Saat 22.00 gibi kalktık oradan, sonrada ben başka bir arkadaşımla buluşup tekrar yürüyüşe çıktım. Eee o kadar güzel yemekten sonra yürüyüş şart olmuştu.

Dünde öğleden sonra deniz faslını açtık.Deniz suyu sıcaklığı 21.7 dereceydi.Atlamadan önce epey bir düşündüm soğukmudur diye.Ama meğer çok güzelmiş. Tekneden sahile 2 kez yüzdüm. Hiçte üşümedim. Sonrada balığa çıktık. Biraz istavrit ve mezgit tuttuk. Akşam yemeğimizi çıkardık.

Akşamda İstanbul’lu Gelin’in sezon finalini izledim. Ençok sevdiğim dizi bu. Gerçek yaşam hikayesinden alındığından sanırım çok seviyorum.Dün akşamda çok duygusaldı.

Bugünde pazar. Kadir gecesi bu gece. Hepinizin kadir gecesi mübarek olsun. Bugün öğle saatinde Seyit Bilal camiine gidip duamızı yaptık, namazımızı kıldık. Oradan da Çukurbağa Mezarlığına gidip ahirete kavuşmuş yakınlarımızı ziyaret ettik. Allah kabul etsin..Sizlerinde dualarınızı Allah kabul eder inşallah.

Evet işte böyle bendeki haberler.

Hepinize iyi akşamlar,iyi iftarlar diliyorum.Kendinize iyi bakın.