Sifad ‘la Piknik & Mertoğlu Köyü &Beyaz Ev & Tekne Turu & Gece Yüzmemiz

Ayvalıktan çok uzunca bir yolculukla mutlu şehrim Sinop’a pazartesi günü geldik.

Özlemişim buraları arkadaşlarımı.Ev temizliği, yerleşme derken burada da gezmelerim başladı.

Önce annemin köyü Mertoğluna gittim, teyzemin kızı ve teyzemle. Orada dayılarımı gördüm, dayımın kızı Sevinç ve oğullarının bir kısmıyla birlikte oturduk. Köye gidince tabii bağbahçe dolaşmadan olmazdı. Bizde her iki dayımın bahçelerini dolaşıp bir güzel mısır, biber, patlıcan,bamya topladık. Köy karpuzu aldık.

Sağolsunlar biz geliyoruz diye hazırlanmışlar, mangal yaptık. Çok güzel bir gün geçirdik,eskileri yad ettik.

blankblankblank

Diğer akşam kızlarla günümüz vardı Beyaz Ev’e gittik. Beyaz Ev biliyorsunuz el değiştirdi ama, kalitesinden hiçbirşey kaybetmediği gibi ,aksine ilavelerde yapılmış.Çok güzel bir gece geçirdik. Havada çok sakindi, bol sohbetli ve neşeli bir gece geçirdik.

blank

Öbürgün teknemizle denize gittik. Deniz suyu çok sıcaktı, epey yüzdüm denizde, arkadaşlarımada rastlayınca vakit daha çabuk geçti.

blankblank

Akşam yemeğine Barınağa gittik, pizzası da manzara da güzeldi. Etraftaki resturanlarda çok kalabalıktı.

blank

Pazar günü Sifad’la Abalı Köyü’ne pikniğe gittik. Herşey düşünülüp alınmıştı.Erkekler mangal yakıp ızgara işlerine baktılar, bizler salata yaptık, sohrayı hazırladık. Sonra da afiyetle yedik. Biraz valeybol oynadık, sonra yakan topa döndük. Çocuklar gibi şendik.Sohbet çok güzeldi.Volkan’dan hayvanlar hakkında bilmediklerimizi öğrendik.)))Vakit nasıl geçmiş farkına varmadık. Gece mehtapda oturmasıda bir başka güzel oluyormuş Abalı’da. Saat 21.30 za geliyordu eve geldiğimizde. Sifad Başkanı Aslı Ozan’a ve emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler. Çok güzel bir gün oldu bizler için gerçekten.

blankblankblankblank

Benim resim grubu arkadaşlarım ne zamandır tekne turu istiyorlardı. Pazartesi günüde onu gerçekleştirdik.Haber verdik arkadaşlarımıza bir baktık 23 kişi oluvermişiz, birşeylerde yapalım dedik…Amaaan, bir abartmışız ki herkes bir şey yapınca soframız doldu taştı maşallah. Karakum’da denize girdik. Bu arada ben suya dayanıklı fotoğraf makinemi de yanıma almıştım denizde fotoğralarını çektim arkadaşlarımın. En güzel pozu da bana çocuklar vermiş deniz altında, aferin onlara.

blankblankblank

Bu arada size üzücü haber, o iri deniz analarından çıkmış yine ortaya. Ben çok üzüldüm şahsen.Çünkü onlar çıkınca denizde yüzemiyorum. O günde birkaç tane vardı,keyfimiz kaçtı. Tekneden denize girmeyen arkadaşlar bizleri o Tarafa gitme, şu tarafa gitme diye uyardılar.

blank

Kaptana karaya çıkmadan önce DSİ ninde otarafa gidelim dedim, orada da yüzdük biraz bir şey yoktu.Deniz Kızı Teknesiyle gittik, sağolsunlar, devamlı çay ikram ettiler. Su verdiler bunlar için hiçbir ücrette almadılar.

blankblankblankblank

Dün gecede başka arkadaş grubumla gece yüzmesine Beyaz Ev’in yan tarafına gittik. Ahh ahh gecede birbaşka güzel oluyor yüzmesi. Deniz süt liman ve karadan çok daha sıcaktı.Hep birlikte yüzdük, sohbet ettik.Bol bol fotoğraf çekimi yaptık.

blankblank

İşte sevgili okuyucularım, geldiğimden beride böyle faaliyet içindeyim. İnsanın arkadaşları olması ne güzel.

İyi ki hepiniz varsınız,sizleri seviyorum….

Hakkımda Nilgun

blank
Sinop'ta yaşayan, Sinop'lu bir bayanım. Gezmeyi, yüzmeyi, konuşmayı, sosyal aktiviteleri çok severim. İnsanlara yardımcı olmak beni çok mutlu eder.Ve tam bir Sinop Aşığıyım. Bu kadar yeterli mi?)))

İlginizi Çekebilir

Calista Otelde 2. Gün

Merhaba tekrar, Calista Otel’de tatilimizin 2. Gününü anlatmaya devam edeyim. Rahat bir uykudan sonra sabah …